افتتاح ۶٢ پروژه حوزه برق رسانی کرمانشاه در دهه مبارکه فجر

مدیرعامل توزیع برق استان کرمانشاه گفت: در ایام الله دهه مبارکه فجر ۶٢ پروژه حوزه برق رسانی و تعمیر و اصلاح شبکه‌ها در استان کرمانشاه افتتاح می‌شود.

محمد مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: در ایام دهه مبارکه فجر بیش از ۶۲ پروژه مهم شامل برق رسانی به پاسگاه‌های مرزی، روستاهای بدون برق، اصلاح و بهینه‌سازی برق شبکه‌های شهری و روستایی در استان کرمانشاه توسط شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: از جمله این پروژه‌ها می‌توان به اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق ۴٠ روستا در استان کرمانشاه با اعتبار ٢٣٠ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ٢٣ نفر اشاره کرد.

مدیرعامل توزیع نیروی برق استان کرمانشاه تصریح کرد: برق رسانی به ١۵ پاسگاه مرزی با ١۵٠ میلیارد ریال اعتبار و اشتغال ایجادی برای ١۵ نفر نیز در ایام دهه فجر افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: مجموع اشتغال ایجادی برای پروژه‌های ایام دهه مبارکه فجر برای ١٢۴ نفر است و اصلاح شبکه و تعویض سیم به کابل خودنگهدار به طول هفت کیلومتر در شهر گیلانغرب افتتاح می‌شود.

این مقام مسئول اذعان کرد: اصلاح شبکه و تعویض سیم به کابل خودنگهدار به طول سه کیلومتر در شهر پاوه با اعتبار یک و سه دهم میلیارد تومان و اشتغال ایجادی برای یک نفر است.

وی تشریح کرد: اصلاح شبکه و تعویض سیم به کابل خودنگهدار به طول ٣٠ کیلومتر در شهر کرمانشاه با ١٣/١ میلیارد تومان اعتبار و با ایجاد اشتغال برای ١۴ نفر است.

مرادی ابراز کرد: اصلاح شبکه و تعویض سیم به کابل خودنگهدار به طول سه کیلومتر در شهر پاوه با ١/٣ میلیارد تومان اعتبار و ایجاد اشتغال برای یک نفر افتتاح می‌شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1867838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =