خط و نشان فرمانده ارشد ارتش برای دشمنان: تحرکاتتان ۲۴ ساعت شبانه‌روز رصد می‌شود

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق ارتش تصریح کرد: تحرکات دشمنان فراتر از مرزهای کشورمان به وسیله سامانه سلاح های بومی ساخت داخل کشور به صورت لحظه ای و در ۲۴ ساعت شبانه روز رصد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،امیر سرتیپ دوم ارسلان پرویز، فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق ارتش در بازدید از گروه پدافند هوایی زاهدان در جمع کارکنان این یگان راهبردی پدافند، گفت: توانایی طراحی، تولید و توسعه توان دفاعی با تجهیزات بومی برگ برنده ای برای نظام اسلامی است.

طبق گزارش ایلنا، وی با بیان اینکه اقتدار نظامی کشور ثمره انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: رشد و بالندگی کشور در شرایط تحریم قابل ستایش است و تبیین این دستاوردها برای قشر جوان لازم و ضروری است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق ارتش با اشاره به هم افزایی پدافند با سایر مجموعه نیروهای مسلح در ایجاد امنیت پایدار، تصریح کرد: تحرکات دشمنان فراتر از مرزهای کشورمان به وسیله سامانه سلاح های بومی ساخت داخل کشور به صورت لحظه ای و در ۲۴ ساعت شبانه روز رصد می شود.

پرویز با بیان اینکه دکترین دفاعی کشور و نظام اسلامی دفاعی است و هیچگاه قصد نفوذ و تجاوز به کشوری را ندارد، خاطرنشان کرد: ذکاوت، هوشیاری و آمادگی دفاعی لازم برابر هر نوع تهدید در هر زمان شاخصه اصلی کارکنان متخصص و فنی پدافند است.

وی افزود: تبیین دستاوردها و توانمندی های نظام اسلامی در تمامی عرصه ها یقینا منجر به حضور پر شور مردم در عرصه های مشارکت سیاسی و اجتماعی می شود.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق ارتش با بیان اینکه دشمن حداکثر توان خود را در کمرنگ نشان دادن انتخابات و تضعیف انسجام و یکدلی ملت بکار بسته است، ابراز داشت: حضور پر رنگ در سرنوشت کشور نقشه های دشمنان را کم رنگ و بی اثر می کند.

پرویز در خاتمه بازدید از گروه پدافند هوایی زاهدان بر تقویت سامانه سلاح های راداری، موشکی و به ویژه پهپادی در سازمان رزم این یگان پدافندی تاکید کرد.

۲۱۹۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1868287

برچسب‌ها