به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، فرشاد طهماسبی تأکید کرد: براساس برنامهریزی انجام شده ۵۹ نفر از مدیران کل دستگاههای اجرایی استان و تعدادی از شهرداران بههمراه کارشناسان و معاونان در میز ارتباطات مردمی پاسخگوی مطالبههای مردم شدند.
وی افزود: بیشترین درخواستهای مردم در خصوص اشتغال، وام، مسکن، شکایت از دستگاههای اجرایی و شهرداریها است.
طهماسبی تصریح کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون این بیستوسومین میز ارتباطات مردمی در چهارمحال و بختیاری است که با هدف خدمترسانی و شنیدن صدای مردم از سوی دستگاههای اجرایی در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد برپا شده است.
وی یادآور شد: برپایی میز ارتباطات مردمی هر هفته در مصلیهای نماز جمعه باعث باعث افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد مسئولان میشود.
طهماسبی اضافه کرد: میز ارتباطات مردمی با حضور مدیران استانی برای رفع مشکلات مردم بهصورت چهرهبهچهره، مستقیم و بیواسطه برگزار میشود تا مطالبهها و درخواستهای آنان پیگیری و برطرف شود.
46
نظر شما