با آغاز به کار بازارهای جهانی در هفته کاری جدید، قیمت طلا بار دیگر افزایش یافت.

در جریان معاملات امروز هر اونس طلا دقایقی پیش بار دیگر از مرز یکهزار و 705 دلار گذشت که نشان از رشد حدود 25 دلاری در مقایسه با قیمت نهایی معاملات روز جمعه گذشته دارد. بر این اساس در جریان داد و ستدهای بازار داخلی سکه و طلا نیز به نظر می رسد طی ساعات آتی رشد قیمت سکه ادامه یابد.

هر چند قیمت پایانی معاملات روز گذشته برای هر قطعه تمام سکه بهارآزادی طرح جدید 625 هزارتومان بود ولی در صورت حفظ بهای یکهزار و 705 دلاری طلا در ساعات آتی، پیش بینی می شود که هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در برابر حداقل 630 هزارتومان داد و ستد شود.

/3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 186907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • داوود IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
    13 1
    انشاالله، شاهد افزون شدن بر سرمایه های ملی ( بانک مرکزی ) و یک عده اندک که سکه ( پس انداز ) کرده اند خواهیم بود و اما نگران جمعیت میلیونی مثل من و شما نباشید، به حر حال یه روزی ارزان خواهد شد و ما هم ( عمری باشد ) خواهیم خرید. آقای وزیر و آقای رییس کل فرموده بودند ارزان میشود، شد.
  • بهرام IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
    8 0
    داشتم به تالارهای وبسایتهایی که در رابطه به طلا تبادل نظر میکنند٬ نگاه میکردم و مشاهده کردم که خیلی ها پول خانه خریدن٬ وام بانکی٬ قیمت ماشین و خلاصه هر چه دارند را تبدیل به طلا و ارز میکنند. واقعا باید بانک مرکزی و دولت هر چه سریعتر وارد عمل شود و تا دیر نشده و تا مردم معمولی٬ دار و ندارشان را نباخته اند. حوس سود آوردی در طلا و ارز تبدیل به یک ایدذ اقتصادی شده است. مجلس٬ دولت و تمامی مسئولین بانک مرکزی باید بداد مردم برسند.
    • بهرام IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
      3 0
      ایدذ که از طریق شریانهای خونی به تمامی بافتهای بدن٬ یکی بعد از دیگری حمله میکند و تا بیمار را نکشد اروم نمگیرد. و مدتیست شریانهای اقتصادی کشور که به همه متصل است با اختلاسها و حالا ویوس طلا و ارز صد چندان مریضتر شده و دارد از طبقه مرفه به تمامی طبفات مهروم انتقال پیدا میکند. دکترهای اقتصاد ما کجا هستند؟ بیمار در حال مرگ است.
  • متقاضی واقعی IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
    3 0
    پیرو فرمایشات اخیر وزیر محترم اقتصاد جناب آقای دکتر حسینی که فرمودند ما از حضور سرمایه گذاران خارجی استقبال کرده و برایشان فرش قرمز پهن می کنیم، ما متقاضیان واقعی هم دوست داریم این عزیزان سرمایه هایشان را به ایران بیاورند. در اینجا پیامی برایشان دارم:"ما دوست داشت شما پول آورد ایران. شما دلار گذاشت بانک، ما با کمک مستر بهمنی دلار شما نرخ مرجع خرید، بازار آزاد فروخت."
  • پارسا IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
    2 0
    آياهمه چيزمان جهاني شده ؟حقوق ودرآمدمان آزاديمان رفاه وطول عمرمان رشد اقتصادي وبيكاري مارابادنيا نمي سنجند آنوقت مدتي است كه نرخ طلا باقيمت بازارهاي نزول جهاني سنجيده مي شود رييس بانك مركزي ومسئولين سردربرف فروبرده اند پس بانك مركزي به چه دردمي خورد مابانك جهاني داريم!!!!