خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر US ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۰
    19 1
    فوق العاده بود .... با تشکر از آقای درخشی
  • کنترلر ترافیک هوایی IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۰
    19 2
    مسولین، رسانه ها و مردم عزیز : در کشورهای اروپایی و امریکایی علی رغم حقوق و وضعیت غیر قابل مقایسه باکنترلرهای ایران به خاطر اشتباهات کنترلرهای ترافیک هوایی برخوردهای هولناکی در آسمان و زمین رخ داده که چند تاشونو خدمتتون عرض میکنم 1)جولای 2002 در آسمان ابرلینگین در مرز آلمان و سویس دو تا هواپیما در آسمان به هم میخورند. 2) اکتبر 2001 در فرودگاه میلان دو تا هواپیما به هم میخورند 3) سپتامبر2006 در آسمان برزیل دو تا هواپیما به هم میخورند 4) آگوست 2006 به دلیل بی توجهی کنترلر برج فرودگاه لگزینگتون آمریکا و ورود اشتباه خلبان به باند کوتاهتر ،هواپیما در حین برخاستن به دلیل طول باند کمتر با ساختمانی برخورد میکند . اما در کشور ما در سال گذشته از فرود اشتباه خلبان فوکر100 بروی باند بسته و پر
  • مدير حوادث غير محترقه!!! IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۳
    12 0
    اگه اين جريمه هاي راهنمايي جديد رو براي خلبانها هم اجرا كنن مشكل حله حله
  • محمود IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۳
    6 0
    خیلی قشنگ بود کلی خندیدم
  • بدون نام IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۳
    14 1
    مسئولین شرکت فرودگاهها که با هم دستی شرکت ماهان می خواستن بر این موضوع سرپوش بگذارند کنترلر مربوطه را که جان 500 نفر را نجات داده بود به علت مصاحبه با رسانه ها توبیخ وتعلیق کرده اند
  • عباس IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۳
    15 2
    اميدوارم هر چه زودتر به اين قشر زحمت كش كه يكي از پر استرس ترين كارهاي جهان راانجام ميدهند توجه شايسته اي شود!!!!!!!!!
    • بدون نام IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۷
      10 2
      من نمیدونم این کی میتونسته باشه که به نظر شما که قدر دانی و توجه به کسانی را خواسته بودید که یکی از سخت ترین حرفه های جهان رو دارند و فکر مسولیت فوق العاده سنگینی که بردوش می کشند مو ی بدن آدم را سیخ میکند رای منفی داده؟؟؟؟یعنی جون خودشون و خونوادشون هم براشون مهم نیست؟
  • من IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۶
    5 1
    دم علی درخشی گرم کشته مارو با کاراش
  • کنترلر ترافیک هوایی IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۶
    9 0
    مسولین محترم ،رسانه ها،خلبانان عزیز بر طبق اسناد ایکاو گرچه در سالهای نخستین ومیانی عصرپرواز بیشتر سوانح هوایی به دلیل مشکلات فنی و تکنیکی بوده اما امروزه بر طبق اعلام رسمی ایکاو از هر 4 سانحه هوایی 3 سانحه به دلیل خطای انسانی بوده که نشات گرفته ازمشکلات پنهان شرکتی وسازمانی هست. منبع: (ICAO SAFETY MANAGEMENT MANUAL) در این میان بیشترین میزان اشتباهات مربوط به خلبانان عزیز بوده( اشتباه در کنار قابلیت های انسانی اجتناب ناپذیر بوده و فقط می بایست با مدیریت وبرنامریزی ،آموزش ،هزینه و... کاهش داده شود.)و کمترین میزان اشتباهات مربوط به کنترلرهای ترافیک هوایی می باشد .عملکرد آقای طالبی به هیچ عنوان ناقض مهارت و شایستگی خلبان مربوطه و یا زیر سوال بردن شرکت هواپیمایی ماهان نمی باشد.در همه جای دنیا
  • کنترلر IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۶
    12 0
    مسئولین ما خودشان را به خواب زده اند ؛ کسی که خواب هست را می توان بیدار کرد ولی متاسفانه کسی که خودش را به خواب زده است هرگز!!!!!!