روزنامه کیهان نوشت:

تلاش برای شرور نشان دادن ایران در منطقه، جنگ تبلیغاتی و خلاف واقع است.روزنامه ایندیپندنت با انتشار این ارزیابی درباره اتهامات آمریکا علیه جمهوری اسلامی نوشت: مدت هاست آمریکایی ها ایران را منشأ تمام شرارت ها در خاورمیانه معرفی می کنند. عربستان سعودی و متحدان آن نیز از دخالت ایران در ناآرامی های بحرین و شرق عربستان سخن گفته اند. از طرف دیگر در حالی که نیروهای آمریکا سرگرم خروج از عراق هستند، هشدار داده شده که ممکن است این کشور متأثر از نفوذ ایران بشود.
ایندیپندنت درباره اتهام پراکنی علیه ایران تصریح کرد: در بعضی موارد حتی سناریوهایی مضحک، به شواهد رسمی بدل می شوند؛ نمونه آن باصطلاح توطئه سپاه پاسداران ایران همراه با یک ماشین فروش ایرانی- آمریکایی برای قتل سفیر سعودی در آمریکاست. برنامه هسته ای ایران نیز به عنوان یک تهدید مطرح می شود.
در نتیجه زمانی که وکیل مصری- آمریکایی، «سیونی» (مسئول کمیته مستقل تحقیق درباره ناآرامی های بحرین) در گزارش 500 صفحه ای خود گفت که نشانی از دست داشتن ایران در این ناآرامی ها در دست نیست، همه شگفت زده شدند.
بسیاری از افرادی که در بحرین مورد شکنجه وحشیانه قرار گرفته اند گفتند که از آنها مرتباً درباره رابطه آنها با ایران سؤال می شده است. برخی از مشاوران بیمارستان ها به زور وادار به اعتراف به عضویت در گروه توطئه ایرانی شده اند.
/212217
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 187102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =