پدر 33 ساله فرانسوی با انداختن فرزند سه ساله اش داخل ماشین لباسشویی و روشن کردن دستگاه موجب مرگ او شد.

این فرد که کریستف شامپیون نام دارد و ساکن منطقه میو در نزدیکی پاریس است ، به جرم قتل در آخرین ساعات یکشنبه دستگیر شد. مادر این کودک هم به جرم کوتاهی در ممانعت از آسیب رسیدن به کودک دستگیر شده است.
به گفته یکی از افراد آگاه با این پرونده کودک بر اثر ضربه ای که به سرش وارد آمده کشته شده است .
همسایگان به پلیس گفتند باستین پسر سه ساله این خانواده بخاطر اینکه در مهدکودک برای مربی اش دردسر ایجاد کرده بود از سوی پدرش تنبیه شد و پدر که سابقه بیماری روانی دارد او را بدون لباس داخل ماشین لباسشویی انداخت و آن را روشن کرد. یکی دیگر از همسایگان عنوان کرد جسد این پسر را پس از اینکه مادرش برای کمک به اپارتمان شان آمد ،دیده است .
او که خودش را آلیس معرفی کرد به روزنامه پاریزین گفت :«من پسر را در آغوش گرفتم اما بدنش یخ زده بود و بیشتر شبیه اسباب بازی شده بود. مادرش تلاش کرد با ماساژ قلب او را به حالت عادی برگرداند اما بی فایده بود. »
شامپیون در پاسگاه پلیس اتهام قتل را رد کرده وتاکید دارد پسر از پله ها به پایین پرت شده وجان باخته است .اما چندین شاهد در ساختمان از قرار گرفتن او در ماشین لباسشویی توسط پدر خبر داده اند.
تلگراف/28 نوامبر
47281
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 187123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پوريا IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۵
    0 0
    كودكان اگر در خانه محبت پيدا نكنند در كجا جستجوكنند اگر نوازش را نبيينند از چه كسي بخواهند نوازششان كند بيائيد محبت بياموزيم اين اتصال هيجاني باعث يك خانواده وروابط سالم در خانه مي شود چرا خانواده ها حالت خانواده را ازبين برده اند هركي براي خودشزندگي مي كند كسي براي هم نيست بيايد كاري كنيم در سال جديد كودك آزاري نباشد تحمل بالا ببريم توقع كم كنيم آرامش را حفظ كنيم كه هدف از خلقتمون اگه بچه مون معتاد بود اگه كار خلافي كرد راه درست نشون بديم كمي هم لازم كودكان ماتجربه كنند با توكل به خدا ي ما وتلاش ما وراهنمائي ما بچه ها تربيت مي شوند يادمون باشه هرچي هم باشه بچه خودمون نباشه هديه خداست ببين چقدر مي تونياز اين امانت نگهداري كني چقدر صلاحيت داريد از بچه نگهداري كنيد؟