همصدایی چپ و راست در دعوت مردم به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن +جدول

در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، چهره ها و نهادهای مختلف با صدور بیانیه هایی مردم را به حضور در راهپیمایی دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، چهره های سیاسی، ائمه جمعه، سران قوا، چهره های نظامی، نهادهای مختلف و ...دربیانیه‌ هایی جداگانه به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از مردم برای حضور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن دعوت کرد.

آنچنان که روز گذشته حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد، امام جمعه تهران خطاب به مردم گفت؛ « حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن یعنی حضور در کنار شهدا، ایثارگران و مجروحان و حضور در کنار مردم قهرمان غزه و یمن و محور مقاومت.» حبیب‌الله غفوری امام جمعه کرمانشاه نیز گفت: « برای نشان دادن قدرت ملی خود در جهان همه با هم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه حضور می‌یابیم.» سید عبدالنبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز نیز با تاکید بر حضور پرشور و حداکثری مردم گفت:« ‌حضور مردم در مجامع سیاسی، متمم ایمان است‌، این همه کار انجام شده و چند خطا هم شده است، افراد را دلسرد نکنید، به یکدیگر تلفن نزنید که رای ندهید.»

هم مراجع تقلید فراخوان دادند، هم نظامی ها و احزاب

برخی مراجع عظام تقلید نیز خواستار مشارکت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شدند، آیت الله مکارم شیرازی تاکید کرد؛ « همه باید سعی کنند در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده و مردم را دعوت به حضور کنند.» علاوه بر ایشان، آیت‌الله نوری‌ همدانی نیز با هشدار درباره نقشه دشمنان گفت؛ « با توجه به اقدامات دشمنان در چند وقت گذشته اهمیت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بیش از سال‌های پیش است.»

از سپاه پاسداران و ارتش تا ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت دفاع هم به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن در بیانیه هایی جداگانه مردم را به حضور و مشارکت در راهپیمایی این روز دعوت کرده اند.

احزاب مختلف چپ و راست نیز هرکدام با گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن تاکید بر حضور در راهپیمایی کرده اند.

* اهم بیانیه ها و سخنان درباره حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را در جدول زیر مشاهده می کنید؛

ردیف

اسم/ سمت

اظهارات

۱

ابراهیم رئیسی/رئیس جمهور

* مردم عزیز ما مردم زمان‌شناسی هستند و می‌دانند حضورشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن در امیدآفرینی برای کشور و در یاس و ناامیدی برای دشمنان ایران اسلامی نقش دارد.

* حضور مردم همیشه امیدبخش و حماسه آفرین بوده و باید گفت که مساله ۲۲ بهمن و دهه فجر، دهه امید است و حضور مردم عزیز در راهپیمایی می‌تواند جلوه‌ای از انسجام ملی و امید به آینده باشد. حضور مردم می‌تواند شکرگزاری باشد نسبت به انقلاب شکوهمند اسلامی و می تواند جلوه‌ای باشد از میثاق با ولایت و رهبری.

* حتما من یقین دارم که حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال حضوری باشکوه‌تر از همه سالها خواهد بود.

۲

محمدباقر قالیباف/ رئیس مجلس شورای اسلامی

* فردا روز انجام وظیفه نسبت به همه جوانان و همه عزیزانی است که در این مرز و بوم جان خود را برای وطن و انقلاب هدیه کردند و ان‌شاءالله دیدار ما فردا ۲۲ بهمن در راهپیمایی عظیمی است که به یاد و نام شهدا و امام شهداست.

*البته متوجه مسئولیت‌های خطیر خودمان هستیم که باید به فاصله بین بایدها و واقعیت‌ها که مخصوصا در حوزه اقتصادی و معیشتی مردم هست با اولویت بپردازیم و ان‌شاءالله انجام وظیفه کنیم.

۳

آیت‌الله مکارم شیرازی/مرجع تقلید

* همه باید سعی کنند در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده و مردم را دعوت به حضور کنند.

۴

آیت‌الله نوری‌ همدانی/مرجع تقلید

* حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان می‌دهد که اتحاد و وحدت مردم همچنان ادامه دارد.

* دشمنان به این نحوه حضور مردم در این عرصه نظر دارند و ما باید با حضور خود نشان دهیم که خط و راه امام خمینی رحمت الله علیه روز به روز با عظمت‌تر از گذشته ادامه دارد.

* با توجه به اقدامات دشمنان در چند وقت گذشته اهمیت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بیش از سال‌های پیش است.

۵

سید محمدحسن ابوترابی‌فرد /امام جمعه موقت تهران

* حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن یعنی حضور در کنار شهدا، ایثارگران و مجروحان و حضور در کنار مردم قهرمان غزه و یمن و محور مقاومت. ۲۲ بهمن را نقطه اوج و شکوه عظمت و اقتدار ملت تبدیل کنیم. دشمن استقلال و عزت و یکپارچگی کشور را هدف قرار داده است.

۶

حبیب‌الله غفوری/امام جمعه کرمانشاه

* در ایام‌الله دهه فجر هستیم و ۲۲ بهمن ماه سالروز یک حادثه بسیار مهم الهی است، رژیم ستمشاهی بنا بود که حمام خونی در تهران راه بیندازد که امام راحل (ره) با بینش الهی و بر اساس آنچه از عالم معنا دستور داشت فرمود که همه مردم به خیابان‌ها بریزند و توطئه دشمن خنثی شد.

*برای نشان دادن قدرت ملی خود در جهان همه با هم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه حضور می‌یابیم.

۷

سید عبدالنبی موسوی‌فرد /امام جمعه اهواز

*مردم پرشور و حداکثری در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یابند.

* ‌حضور مردم در مجامع سیاسی، متمم ایمان است‌، این همه کار انجام شده و چند خطا هم شده است، افراد را دلسرد نکنید، به یکدیگر تلفن نزنید که رای ندهید.

۸

غلامعلی صفایی بوشهری/امام جمعه بوشهر

* از نظر منطقه‌ای و جهانی در شرایطی به سر می‌بریم که می‌خواهند مبانی اسلامی فرهنگ اهل بیت(ع) را تحریف کنند. اینجا نیز باید مثل موسی بن جعفر(ع) جهاد تبیین در دستور کار ما قرار گیرد تا حضور مردم در انتخابات متزلزل نشود.

* می خواهند «مردم» این مؤلفه قدرتمند نظام را از انقلاب جدا کنند و بگیرند. به همین دلیل حضور در مقاطع سرنوشت ساز از جمله شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات اسفند ۱۴۰۲ بسیار با اهمیت است.

۹

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

* از همه آحاد جامعه و مردم سلحشور و بصیر برای شرکت در راهپیمایی بزرگ روز ۲۲ بهمن و انتخابات پیش رو دعوت به عمل می آورد و بار دیگر اعلام می دارد نیروهای مسلح مقتدر کشور با تمام قوا برای دفاع از دین مبین اسلام، انقلاب اسلامی و امنیت و رفاه ملت سرافراز و فرهیخته سرزمین‌مان تا آخرین قطره خون در مقابل بدخواهان و نامحرمان خواهد ایستاد.

۱۰

بیانیه سپاه پاسداران

* تردیدی نیست که ملت ایران یوم الله ۲۲ بهمن را «فرصتی مبارک» برای نمایش وحدت ، اقتدار و توانمندی‌های سرشار خود به جبهه گسترده بدخواهان نظام که تغییر ماهیت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را هدف گذاری کرده‌اند قلمداد و با محکومیت جنایات ضد بشری و نسل کشی رژیم گرگ صفت صهیونیستی در فلسطین اشغالی و پشتیبانی آمریکای جنایتکار از آن ، حمایت خود از مقاومت اسلامی منطقه و مردم مظلوم غزه و رزمندگان مقتدر و غیور فلسطینی مقاومت را اعلام و در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری این پیام قاطع و معنا دار را به دشمنان می دهد که با لبیک به رهبری معظم" و حضور پرشور و حداکثری پای صندوق‌های رای در ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ ، روح تازه‌ای در کالبد انقلاب و نظام اسلامی دمیده خواهد شد و بار دیگر با تضمین عزت و عظمت ایران و ایرانی آمال و آرزوهای اردوگاه استکبار و صهیونیسم جهانی را باطل می سازند.

۱۱

بیانیه ارتش جمهوری اسلامی ایران

* ملت بزرگ ایران در حالی چهل و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرند که چشم جهان بار دیگر به ایران عزیز اسلامی دوخته شده است، بدون تردید حضور پر شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و همچنین مشارکت همگانی ملت در انتخابات۱۱ اسفند ضمن نمایش مردم‌سالاری دینی و آزادی و آزادگی ملت غیور، انقلابی و ولایتمدار ایران، تیری بر قلب دشمنان و بدخواهان انقلاب و ملت عزیز ایران است.

۱۲

ستاد کل نیروهای مسلح

*بی‌شک حضور میلیونی آحاد مردم شریف، در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیامی روشن برای نقشه‌های شیطانی استکبار جهانی خواهد داشت، دشمن در این روز صدای واقعی ملت ایران را خواهد شنید.

۱۳

سردار غلامرضا جلالی/ رئیس سازمان پدافند غیرعامل

* ۲۲ بهمن جایی است که می‌توان صدای واقعی ملت ایران شنید و محکمی بر دهان‌هایی کوبید که پشت بلندگوهای تفرقه افکن بنگاه‌های سخن پراکنی‌شان یاوه سرایی می‌کنند.

* اگر ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ نماد پیروزی مردم بر جنگ ترکیبی دشمن بود، ۲۲ بهمن امسال، رزمایشی برای نشان دادن پیوند ناگسستی انقلاب و مردم ایران اسلامی آماده شدن برای مشارکت و حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرنگان رهبری است.

۱۴

بیانیه جامعه روحانیت مبارز

* ملت شریف ایران نشان داده است در طول تاریخ، تمدن خود را با ایمان به خدا و فرهنگ غنی، همبستگی عمیق، ایثار، دفاع از مظلوم و ایستادگی در برابر متجاوزین و ظالمین برپا کرده است و اینک نیز صفحات نوینی از تاریخ طلایی خود را رقم می‌زند. درود بر شما و سلام و رحمت الهی نثار شما باد. اکنون نیز در روز شکوه، عزت و آزادی «۲۲ بهمن» و برای چهل و پنجمین بار با حضور گسترده خود نشان خواهند داد به حول و قوه الهی تاریخ پیروزی و سرافرازی تداوم خواهد داشت.

۱۵

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

* راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و جشن بزرگ انقلاب در سراسر کشور، هر سال مشت محکمی بر دهان بدخواهان ملت ایران و نوید پیروزی و نصرت الهی برای دوستان ایران اسلامی است. جهان گرچه هر سال حضور پرشکوه ملت ایران را با حیرت و بهت به نظاره نشسته است؛ اما شیاطین داخلی و خارجی همچنان سعی در کمرنگ کردن عظمت حضور مردم دارند. مردم شریف ایران، امسال نیز با حضور چشمگیر خود، ضعف تحلیل و فهم نادرست آنان از حقیقت قدرت مردم را آشکار می‌کنند و نشان می‌دهند از شـعار اصلـی انقلاب، «اسـتقلال، آزادی، جمهـوری اسلامی»، با استقامت و اقتدار صیانت می‌کنند.

۱۶

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم

* مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یاد و خاطرۀ همه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی وجنگ تحمیلی ۸ساله وشهدای مدافع حرم را گرامی داشته و با ادای احترام به همه جانبازان وآزادگان عزیز وخانواده‌های معظم شهیدان، همه مسئولان را به جهاد تبیین و حرکت تحولی در چارچوب قانون و توجه به مشکلات معیشتی اقشار ضعیف و کم‌درآمد جامعه دعوت می‌کند و همگان را به بصیرت فزون‌تر ودرک تاریخی شرایط حاضر کشور و منطقه و تاثیر غیرقابل انکار جبهه مقاومت بر تعاملات جهانی و مسائل غزه وجنایات پرشمار رژیم غاصب صهیونیستی فرا می‌خواند.

۱۷

حزب تمدن اسلامی

* بیست و دوم بهمن امسال علیرغم مشکلات اقتصادی فراوانی که بر دوش مردم سنگینی می‌کند باز هم با شکوه فراوان به کوری چشم دشمنان اسلام و انقلاب برگزار خواهد شد و نیز حضوری پر شور در انتخابات یازدهم اسفند را نوید خواهد داد.

*حزب تمدن اسلامی با الهام از خون شهیدان بویژه سیدالشهدای انقلاب، شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی و در پیروی از رهبر فرزانه انقلاب، ملت عزیز را به راهپیمایی بیست و دوم بهمن در سراسر کشور دعوت می‌نماید.

۱۸

حزب کارگزاران سازندگی ایران

* اکنون و ۴۵ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، سالگرد پیروزی مبارک مردم ایران را گرامی می‌داریم و همگان را در سراسر کشور به حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه دعوت می‌کنیم.

۱۹

حزب اعتدال و توسعه

* حزب اعتدال و توسعه ضمن عرض تبریکات واسع به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن خدمت ملت شریف ایران، نام و یاد شهیدان سرافراز انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشته و از آحاد ملت دعوت به عمل می آورد تا در راهپیمایی یوم الله، همانند سالهای گذشته حماسه ای پر رونق بیافرینند و متعاقب آن توطئه های دائمی و همیشگی مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خنثی نمایند و واکنش درخوری جهت حمایت از مردم محروم‌ و مظلوم فلسطین که توسط رژیم کودک کش صهیونیستی متداوما مورد نسل کشی‌اند و در این تاریخ اصلی ترین بحران جهان اسلام می باشند صورت دهند.

۲۰

امیررضا واعظ آشتیانی/ فعال سیاسی اصولگرا

* در راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن همواره در بدترین‌ شرایط سیاسی مردم حضور پررنگ دارند که نشان داده نظام را از مسئولینی که ناکارآمد هستند، جدا می‌دانند. بابت این نظام خون‌های زیادی دادیم و باورهای‌مان را هیچ‌گاه با بی‌کفایتی برخی افراد در عرصه‌های مختلف و در ۴۴ سال معامله نکردیم.

۲۱

منوچهر متکی/ سخنگوی شورای وحدت

* مردم ما علی‌رغم فراز و نشیب‌هایی که خصوصاً در یکی دوسال اخیر با آن مواجه بودند، با لطف خداوند و انفاس قدسیه امام و هدایت‌های عبد صالح، رهبر معظم انقلاب، هم در ۲۲ بهمن و هم در ۱۱ اسفند، حماسه‌های دیگری را خلق خواهند کرد.

۲۲

روح الله متفکر آزاد /نماینده تبریز در مجلس

* با وجود مشکلاتی در زمینه اقتصادی دشمن تمام تلاش خود را برای القاء این موضوع دارد که مردم انقلاب اسلامی ایران پشتیبانی خود را از نظام جمهوری اسلامی ایران کم کردند و یا آن را ضعیف نشان دهد و لذا حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن حائز اهمیت است.

* حضور گسترده در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، آغازی ارزشمند و پر شور برای انتخاب پیشرو نیز هم میتواند باشد و پیام محکم و جدی هم برای مسئولان و هم برای دشمنان دارد. برای مسئولان پیام سخت کوشی و دلگرمی دارد و برای دشمنان نیز اخطار این را دارد که دست از سر ملت ما بردارند نظام ما نظام مقتدری است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1871354

برچسب‌ها