دریاچه خونین در مکزیک / پایگاه سفینه‌های آدم فضایی‌ها!

مکزیک از کشورهای مشهور برای رواج داستان‌های عجیب است و این بار به جای سفینه آدم فضایی‌ها و یا مومیایی یوفوها صحبت از دریاچه‌ای است که توسط یک هیولا محافظت می‌شود و مرکزی برای سفینه بیگانگان شده است.

تینا مزدکی: چند سالی می‌شود که مکزیک در خط مقدم ادعاهای جنجالی قرار دارد، از مشاهده سفینه آدم فضایی‌ها تا مشاهده آدم فضایی‌ها بر فراز آتشفشان کولیما. حتی سال گذشته گروهی از پزشکان مکزیکی ادعا کردند که مومیایی‌ بیگانگان را پیدا کرده‌اند. اکنون جالب است بدانید این کشور دریاچه‌ای دارد که به گفته مردمان محلی توسط یک هیولا محافظت می‌شود!

دریاچه خونین در مکزیک / پایگاه سفینه‌های آدم فضایی‌ها!

دریاچه خونین که به باور محلی‌ها توسط هیولایی شبیه به هیولای لخ‌نس محافظت می‌شود ده‌ها سال است که خالی از سکنه مانده و بر اساس تئوری‌های توطئه به مرکزی برای فضاپیماهای بیگانه تبدیل شده است! مردمان محلی بر این باورند که این آتشفشان خاموش در فاصله ۸۰۰ متری آن از عموم پنهان شده است، آتشفشان «رینکن د پرنگوئو» و در نزدیکی «وال د سنتیاگو» مکزیک، قرار گرفته است که فقط از طریق یک تونل پیچ در پیچ یا به قول مردمان محلی با سفینه فضایی می‌توان به آن راه پیدا کرد. کسانی که می‌خواهند از قلمرو خونین هیولا دیدن کنند باید خم شوند و در یک تونل پیچ در پیچ طولانی حرکت کنند.

دریاچه خونین در مکزیک / پایگاه سفینه‌های آدم فضایی‌ها!

برخی بر این باورند که این مکان یکی از هفت دهانه لومیناریا است، همان هفت دهانه‌ای که ظاهرا در امتداد ستارگان صورت فلکی هفت اورنگ قرار دارند. آنها معتقدند که این پیکربندی به این معنی است که مرکز جهان و زادگاه آزتک‌ها است و مکانی عالی برای دیدن بشقاب پرنده‌ها است. محلی‌ها همچنین گزارش داده‌اند که موجودی را در این دهانه مشاهده کرده‌اند که تنها با هیولای دریاچه لخ‌نس قابل مقایسه است.

پس از قدم زدن در تونل طولانی، بازدیدکنندگان به یک فضای سفید بزرگ می‌رسند که توسط کوه‌ها و پوشش گیاهی سبز احاطه شده است. این دهانه، بسته به میزان بارندگی، آبی را در خود جای می‌دهد که می‌تواند به اندازه یک دریاچه یا به اندازه یک گودال باشد. در زمان‌های خاصی از سال، آب می‌تواند به رنگ قرمز ظاهر شود و به‌طور قابل‌توجهی در برابر خاک سفید دهانه یه چشم بیاید.

دریاچه خونین در مکزیک / پایگاه سفینه‌های آدم فضایی‌ها!

آب مایل به قرمز نیز توسط افسانه‌های محلی توضیح داده شده است. به گفته برخی از مردم محلی، پسر جوانی توسط اربابش به دهانه آتشفشان فرستاده شد تا ببیند آیا می‌توان از آن آب برای آبیاری محصولات استفاده کرد یا خیر، پسر مقداری اب برای آزمایش می‌آورد، در راه به دلایلی آب را از دست می‌دهد و به جای آب دریاچه، آبی دیگر برای اربابش می‌آورد. پس از اینکه ارباب که متوجه دروغ او می‌شود، پسر آنقدر شرمنده می‌شود که خودکشی می‌کند. او که در تونل جان خود را می‌گیرد، خونش با اب مخلوط می‌شود و اب دریاچه از ان پس قرمز می‌شود. برخی دیگر نیز بر این باورند که یک جنایتکار پس از ارتکاب جرم در تونل جان خود را از دست داد و این خون او بود که با آب مخلوط شد.

دریاچه خونین در مکزیک / پایگاه سفینه‌های آدم فضایی‌ها!

اگرچه آب قرمز را می‌توان به صورت علمی توضیح داد، اما به طرز طعنه آمیزی از آن برای تعیین تراژدی‌های قریب الوقوع استفاده شده است. در واقع این پدیده ناشی از کمبود اکسیژن در آب است.

در سپتامبر 2017، دهانه آتشفشان «رینکن د پرنگوئو» توانست زمین لرزه‌ای را که چندین مکان در مکزیک را لرزاند، پیش‌بینی کند؛ به این صورت که چند روز قبل از وقوع این زمین‌لرزه‌ها، آب‌های آتشفشان «رینکن د پرنگوئو» قرمز شده و ظاهرا بوی گندیدگی داده است، در واقع از چند روز قبل یک میکروارگانیسم در صفحات تکتونیکی در «رینکن د پرنگوئو» وجود داشته است. این ارگانیسم همان چیزی است که باعث می‌شود رنگ مایل به قرمز در آب‌های آتشفشانی ظاهر شود و به لرزه‌هایی اشاره می‌کند که می‌تواند ناشی از فوران آتشفشان یا زلزله باشد.

منبع: the sun

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1871592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =