مهر نوشت:

سطح هوشیاری احمد عزیزی شاعر انقلاب و اهل بیت (ع) در یک ماه اخیر به طور محسوسی بهبود یافته و روی عدد 11 قرار گرفته و با سطح هوشیاری افراد عادی (15) فاصله زیادی ندارد.
زینب عزیزی خواهر این شاعر درباره آخرین وضعیت او به خبرنگار مهر گفت: سطح هوشیاری احمد به طور محسوسی بهبود یافته و الان این عدد 11 است و با سطح هوشیاری یک فرد عادی که 15 است، فاصله زیادی ندارد.
وی بروز این تغییر را در احمد عزیزی ناشی از برکات عیادت مقام معظم رهبری از وی در ماه گذشته توصیف کرد و گفت: از زمانی که حضرت آقا از احمد عیادت کردند، نه تنها سطح هوشیاری او بهتر شده بلکه می‌تواند از راه دهان و به طور طبیعی تغذیه کند.
خواهر این شاعر همچنین با اشاره به بررسی پرونده پزشکی او در وزارت بهداشت اضافه کرد: قبل از عیادت مقام معظم رهبری از احمد، معاون وزیر بهداشت خلاصه پرونده او را به تهران برد و قرار شد در مورد احتمال اعزام او به خارج از کشور تصمیم‌گیری شود.
زینب عزیزی گفت: قرار بود چهارشنبه هفته گذشته دکتر مسجدی (متخصص بیماریهای گلو در بیمارستان مسیح دانشوری) برای معاینه احمد به کرمانشاه بیاید که این سفر به دلیل یک کنفرانس انجام نشد و اطلاعی ندارم که تصمیمی درباره معالجه احمد در خارج از کشور گرفته شده است یا نه؟ 
خواهر احمد عزیزی از همه مردم خواست در ایام عزاداری پیش رو برای شفای همه بیماران از جمله این شاعر آیینی‌سرای کشور که بیش از سه سال است به دلیل عارضه ریوی در وضعیت خاص پزشکی به سر می‌برد و در بخشICU بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه بستری است، دعا کنند.
5757
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 187164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =