اسکورت یک کاندیدای مجلس حاشیه ساز شد /ستاد انتخاباتی است یا تالار عروسی؟ / «مشه سعداله عمی» هم وارد انتخابات مجلس شد

هنوز تا زمان قانونی تبلیغات انتخابات مجلس آغاز نشده اما برخی کاندیداها که تایید صلاحیت را از شورای نگهبان گرفته اند، تبلیغات عجیب و غریبی را طی روزهای اخیر کلید زده اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دو هفته تا برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم زمان باقی مانده است و با وجود آنکه بنابر اعلام ستاد انتخابات کشور، زمان تبلیغات کاندیداها بین ۳ تا ۹ اسفندماه در نظر گرفته شده است، اما برخی از نامزدهای انتخابات طی روزهای اخیر تبلیغات انتخاباتی را کلید زده اند که البته این اقدامات داوطلبان واکنش های انتقادی به دنبال داشت.

ستاد انتخاباتی یک کاندیدای مجلس است یا تالار عروسی؟

در این میان انتشار کلیپ های تبلیغاتی کاندیداها در فضای مجازی حاشیه ساز شده است؛ آنچنان که یک کاربر در شبکه اجتماعی ایکس کلیپی از ستاد تبلیغاتی یکی از داوطلبان منتشر کرده که صدای آهنگ شاد به زبان آذری و رقص نور پخش شده در آن، تداعی کننده تالارهای عروسی است.

در ادامه کلیپ انتخاباتی او را مشاهده می کنید:

اسکورت عجیب و غریب کاندیدای مجلس

همچنین، مهرداد غزنوی، یکی دیگر از کاندیداهای مجلس دوازدهم است که انتشار کلیپ تبلیغاتی او در فضای مجازی پر سرو صدا بوده است. قطار خودروها برای اسکورت او در مسیر رفتن به محل سخنرانی تبلیغاتی اش بی شباهت به کاروان های عروسی نیست.

در ادامه کلیپ انتخاباتی او را مشاهده می کنید:

کاندیداها وعده دادن را کلید زدند

وعده های عجیب و غریب کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس یکی دیگر از مواردی است که برخی کلیپ های منتشر شده، گویای آن است. به طوریکه داوطلبی از حوزه انتخابیه تالش به مردم وعده اصلاح قوانین جاری و تدوین قوانین جدید برای شهرستان حوزه انتخابیه اش را می دهد.

این درحالیست که بارها به کاندیداها درباره وعده های انتخاباتی هشدار داده است، چه آنکه مجلس جایگاه و وظیفه ملی دارد نه منطقه ای.

در ادامه کلیپ انتخاباتی او را مشاهده می کنید:

رقصنده برنامه تلویزیونی کاندیدای انتخابات مجلس شد!

از سوی دیگر، کاندیداتوری برخی از شخصیت ها در انتخابات مجلس دوازدهم جنجال برانگیز بوده که احد بیوته یکی از این کاندیداها از حوزه اردبیل است.

او که در انتخابات مجلس یازدهم نیز کاندیدا شده بود، در حوزه تهیه گزارش، طنز و تصویربرداری در شبکه استانی سبلان اردبیل در حال فعالیت است. بیوته شخصیت کمدی است که با نام هنری «مشه سعداله عمی» در اذهان مردم استان اردبیل ماندگار و با اجرای رقص در برنامه های تلویزیونی معروف شده است.

در ادامه تصویر او در حالی که در یک برنامه صداوسیما می‌رقصد را ببینید:

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1872429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =