سایت شبکه خبری بی بی سی فارسی نوشت:

شورای امنیت سازمان ملل متحد نیز حمله به سفارت بریتانیا در تهران را محکوم کرده است.

بیانیه شورای امنیت با توافق هر 15 کشور عضو - از جمله چین و روسیه - توسط سفیر پرتغال، رییس دوره‌ای شورای امنیت، قرائت شد.

پیش از این، اتحادیه اروپا حمله به مجموعه‌های سفارت بریتانیا را محکوم کرده بودند و دولت بریتانیا نیز در اعتراض به این حمله کاردار ایران در لندن را به وزارت امور خارجه این کشور احضار کرد.

یک سخنگوی کاترین اشتون، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا هم از وقایع امروز تهران به شدت ابراز نگرانی کرد و آن را "حمله ای کاملا غیر قابل قبول" خواند.

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 187260

برچسب‌ها

اخبار ویژه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
    اووه چقدر زود محکوم کرد چرا قضایای دیگرو اینقدر زود محکوم نمی کنندددددد
  • بدون نام IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
    خیلی جالبه اینا می خوان بگن که هر چقدر که کشورهای دیگه شما رو تحریم کردند شما سرتون رو بیارین پایین و حرف نزنید و سفارت خانه های ما رو هم تصرف نکنین جوک خنده داری کلی خندیدیم.
  • بدون نام IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
    مجلس كه سطح روابط رو كاهش داد و ابلاغ كرد به دولت.ديگه اين كاراي مسخره چي بود.مرگ بر جهل و ناداني سياست خورده ها...
  • بدون نام IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
    بنام خدا و با سلام.کارها و اعمال غیرقانونی غرب علیه ایران،باید جواب غیر قانونی داشته باشه.مگر آنها هر روزه و بدون دلیل به ایران فشار نمی آورند؟!این آنها هستند که باید منتظر عواقب بدتر این فشارهای ناجوانمردانه باشند.آنها هیچ حدو مرزی برای تهمت به ایران و فشارهای نظامی،مالی و تروریستی به ملت ایران نمی شناسند.در واقع اینگونه حرکات،نمود عینی خشم فرو خورده ی ملت از سالها تجاوز گری غرب است.آنها نمی خواهند یا نمی توانند باور کنند که ایرانی زیر بار زور نمی رود.آنها توانایی درک ملت بزرگ ایران را ندارند.آنها می ترسند و باید هم بترسند چون هر حرکتی در ایران،بازتاب وسیعی در جهان خواهد داشت و ملت ها از آن الگو میگیرند.حال غرب باید انتخاب کند یا همین گونه به فشارهای ناجوانمردانه و لجام گسیخته علیه ایران اد
  • حسين IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
    بعضي رفتارها واقعاً جاي توجيه نداره، روشهاي بهتري براي اعتراض نظير اخراج سفير و ... وجود داره، اينگونه رفتارها واقعاً دادن بهانه به دست اين انگليسيهاي كثيفه و لاغير.
  • بدون نام IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
    عوامل خود سر! چه واژه‌ي آشنايي!
  • بدون نام IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
    چطور وقتی در سال 1981 سفارت ایران در لندن توسط مخالفان جمهوری اسلامی حمله شد شورای امنیت سازمان ملل بیانیه نداد؟ این هم نمونه دیگری از استاندارد دوگانه !