چرا حقوق قالیباف بعد از حمله هکری به مجلس اعلام نشد؟ /روایت عضو هیات رئیسه مجلس را بخوانید

یک عضو هیأت رئیسه مجلس درباره حقوق محمد باقر قالیباف توضیح داد و گفت که او از مجلس حقوق نمی‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز گذشته در پی هک سایت مجلس شورای اسلامی و خبرگزاری خانه ملت و طرح ادعاهایی درباره میزان حقوق نمایندگان مجلس، روابط عمومی مجلس تصاویری از اسناد حقوق پرداختی به نمایندگان در سال ۱۴۰۲ را منتشر کرد اما اسامی برخی از نمایندگان از جمله محمدباقر قالیباف، در این لیست مشاهده نمی‌شد.

مجتبی یوسفی، عضو هیأت رئیسه مجلس، درباره انتشار لیست حقوق نمایندگان به خبرگزاری خبرآنلاین گفت: قرار شده است که سخنگوی هیأت رئیسه درباره آن توضیحات کامل را ارائه کند. حقوق نمایندگان مشخص و همان عدد منتشر شده است.

وی در پاسخ به اینکه چرا حقوق ۲۵۰ نماینده اعلام شد، گفت: عرض کردم که قرار بر این است که سخنگو اطلاعات دقیق را درباره این موضوع بدهند و همه می دانند که این عددهای چند صد میلیونی دروغ است. حقوقی که به نمایندگان می دهند همان عدد ۲۵ تا ۲۷ میلیون تومان است، پول دفاتر هم که هزینه همان دفاتر است و خبر درست را سخنگو اعلام کرد. ما حاضر هستیم که شماره حساب خود را اعلام کنیم.

وی ادامه داد: علت اینکه اسامی برخی از نمایندگان اعلام نشد، این است که حقوق شان را از نهادهای دیگر مثل وزارتخارجه می گیرند یا عضو هیات علمی دانشگاه ها هستند.

یوسفی درباره حقوق رئیس مجلس و اینکه از مجلس حقوق می گیرند یا سپاه یا دانشگاه تهران، نیز گفت: من که قالیباف نیستم، یوسفی هستم. به نظرم ایشان عضو هیأت علمی دانشگاه هستند و از قدیم نیز از هیأت علمی حقوق می گرفتند و از مجلس حقوق نمی گیرند.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1872953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =