از چهره های خدوم و ماندگار دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان تجلیل شد

با حضور دکتر عاصمه قاسمی، مشاور رییس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده از اعضای هیات علمی و کارکنان بازنشسته دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان؛ مصادف با میلاد خجسته سومین امام شیعیان، حضرت امام حسین (ع) در مراسمی با حضور دکتر عاصمه قاسمی مشاور عالی ریاست دانشگاه و رییس مرکز امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی از اعضای هیات علمی و کارکنان بازنشسته دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان تجلیل شد.

دکتر مهدی منصوری، رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای تکریم و تجلیل از پیشکسوتان عرصه فرهنگ و آموزش عالی که تجسم علم تجربه و تعهد در دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشند از کارکنان و اعضای هیات علمی که در شش ماه اول سال جاری به افتخار بازنشستگی نایل آمده‌اند با تقدیم لوح و هدیه بازنشستگی تجلیل شد.

وی افزود: به استناد شیوه نامه های ابلاغی مقرر شده با همراهی و همکاری معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی استان و حضور یکی از مسوولین سازمان مرکزی دانشگاه در هر فصل از چهره های خدوم و ماندگار دانشگاه که پس از سی سال کار و تلاش خالصانه فصل جدید زندگی، یعنی دوران بازنشستگی را آغاز کرده‌اند، تقدیر و سپاسگزاری شود.

این مراسم در سالن جلسات واحد سمنان برگزار شد و حجت الاسلام دکتررضا کهساری، رییس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان، دکتر علیرضا مرتضائی، معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی استان، دکتر عباسعلی طاهریان، معاون علوم پزشکی، دکتر رضا زیاری، معاون توسعه ومدیریت منابع، مصطفی فیض مدیر رابط عمومی و ارتباطات اجتماعی، اعضای هیات علمی و کارکنان بازنسشته دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان و خانواده‌های آنها حضور داشتند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1872991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =