جشنواره موسیقی فجر با ۴۸ اجرا در کرمانشاه آغاز به کار کرد

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از آغاز جشنواره موسیقی فجر در شهر کرمانشاه با ۴۸ اجرا خبر داد.

پوریا جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: بخش اصلی جشنواره موسیقی فجر از امروز (۲۵ بهمن‌ماه) آغاز شده است و به مدت سه روز تا ۲۷ بهمن ادامه دارد.

وی افزود: در این دوره جشنواره گروه‌های موسیقی از استان‌های کرمانشاه، لرستان، همدان، کردستان و ایلام حضور دارند که در بخش اصلی ۴۸ اجرا خواهیم داشت و هنرمندان و گروه‌های موسیقی طی سه روز به اجرا خواهند پرداخت.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: این جشنواره رقابتی نیست و همچنین حضور عموم در این جشنواره آزاد و رایگان است.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره در محل تالار انتظار برگزار می‌شود، بخش اول اجراها هر روز از ساعت ۱۴ تا ۱۹ و بخش دوم از ساعت ۱۹ تا ۲۲ ادامه دارد.

وی عنوان کرد: آیین اختتامیه این جشنواره در تالار انتظار کرمانشاه ساعت ۲۱ روز جمعه (۲۷ بهمن) برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: جشنواره موسیقی فجر امسال علاوه بر بخش اصلی، یک بخش جنبی دارد که شامل موسیقی پاپ و مقامی است که قبل و بعد از بخش اصلی جشنواره برگزار می شود.

جلالی بیان کرد: بخش نخست جنبی این جشنواره موسیقی پاپ بود که با برگزاری کنسرت «حامی» طی روزهای ۲۳ و ۲۴ بهمن ماه در محل سینما آزادی برگزار شد و بخش دوم جنبی موسیقی مقامی است که با اجرای فرج علیپور، روز ۲۸ بهمن در تالار انتظار برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: علاقمندان می توانند بلیط کنسرت فرج علیپور را از سایت www.iranconcert.com تهیه کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1873024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =