«نفت سپاهان» با ۱۰۰ درصد ظرفیت فعالیت می‌کند/دشمن را در جنگ اقتصادی ناکام می‌گذاریم

مدیرعامل پالایشگاه نفت سپاهان گفت: دشمن در حال قدرت نمایی در جنگ اقتصادی است، در این راستا ما تمام ظرفیت خود را در تولید به کار گرفته و با صد درصد ظرفیت مشغول خدمت هستیم.

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، فرهاد امین دهقان در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم افتتاح مجموعه انبارهای ملزومات بسته بندی شرکت نفت سپاهان که به نام سردار شهید سید رضی موسوی مزین شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه دشمنان ایران در عرصه های مختلف تن به شکست داده اند، اینک بر جنگ اقتصادی متمرکز شده اند.

وی افزود: در این جنگ اقتصادی که دشمن در آن خودنمایی می‌کند، رهنمون های رهبری چراغ راه است و ایشان با نامگذاری سالی که گذشت به نام«مهار تورم و رشد تولید»، راه را برای مجموعه های تولیدی کشور روشن کردند.

مدیرعامل شرکت نفت سپاهان گفت: شرکت نفت سپاهان هم به تعهدات خود عمل کرده و در هر دو بخش مهار تورم و رشد تولید نقش خود را به خوبی ایفا می‌کند، به گونه ای که در حال حاضر این شرکت با همت کارکنان خود با ۱۰۰ درصد ظرفیت تولید مشغول فعالیت است.

ارزآوری و صادرات؛ رویکرد شرکت نفت سپاهان

وی رویکرد شرکت نفت سپاهان را بر پایه ارزآوری و صادرات عنوان کرد و گفت: شرکت نفت سپاهان صادرات محور است، این ویژگی شرکت نفت سپاهان به مهارتورم نیز کمک کرده و صادرات و ارز آوری خوبی هم به همراه داشته است.

امین دهقان در بیان جزئیات انبارهای افتتاح شده در شرکت نفت سپاهان بیان داشت: این دو مجموعه انبارها به ترتیب به مساحت هشت هزار و پنج هزار متر مربع است که برای ملزومات بسته بندی، مواد اولیه و افزودنی شرکت نفت سپاهان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

فرماندار شاهین شهر و میمه نیز در این آیین افتتاحیه از همه عوامل شرکت نفت سپاهان به دلیل تمرکز بر تولید و ارزش آفرینی در جهت رشد و توسعه کشور قدردانی کرد و اظهار داشت: امام خمینی (ره) قدرت خودباوری را در دل تولید گران و صنعتگران و همه اقشار مردم زنده کرد اگر امام راحل نبود این خودباوری هم امروز نبود.

محمد کاظمی طبا تصریح کرد: این مجموعه نفتی که پس از انقلاب و در سال ۶۳ راه اندازی شده است امروز به دست مهندسان داخلی هدایت می شود، اگر این خودباوری وجود نداشت این مجموعه ها اکنون به دست مستشاران خارجی هدایت می شد و ما کارگری آنها را می کردیم.

وی با تأکید بر اینکه, مردم ما در دوره ای قرار دارند که با خودباوری به جهان می‌گویند ما قادر به انجام هر کار و دستیابی به هر دستاورد و دانشی هستیم، گفت: اکنون افتخار می‌کنیم که در عرصه صنعتی در جهان حرف برای گفتن داریم و به دنیا می گوییم که «ما می‌توانیم».

دشمن در جنگ اقتصادی سرمایه گذاری کرده است

فرماندار شاهین شهر و میمه با بیان اینکه دشمن در جنگ اقتصادی سرمایه گذاری کرده است، بیان داشت: قرار دشمن بر این است که دشمنی بکند، ما در همه ادوار درگیر جنگی جدید با دشمنان خود هستیم؛ اوایل انقلاب در جنگ نظامی سپس جنگ فرهنگی قرار گرفتیم و اکنون هم درگیر جنگ اقتصادی هستیم.

امام جمعه شاهین شهر نیز در این آیین با قدردانی از کارکنان، مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت نفت سپاهان اظهار کرد: افتخار می کنیم وابسته به مکتبی هستیم که اساس پیشرفت انسان هم در دنیا و هم در آخرت است، اسلام دنیا را از آخرت جدا نمی‌داند و هم سوی یکدیگر قرار داده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم باقریان بیان کرد: سایر ادیان و مذاهب غربی ها در گذشته علم را عامل بدبختی و عقب افتادگی انسان قلمداد می کردند، اما با به دست آوردن قرآن در جنگ های صلیبی فهیمدند که با علم و دانش هم می توان به خدا رسید، معجزه پیامبر (ص) قرآن است که نشان توجه عمیق دین ما یه موضوع علم و دانش است.

وی گفت: اروپایی ها ۲۰۰ سال پیش با شعار استعمار به نام آبادانی، صنعت را در برخی کشورها نابود کردند؛ طبق باورهای غلط غربیان هر مسئله سنتی عامل بدبختی و شیطان پرستی عامل خوشبختی است.

حجت الاسلام باقریان با بیان اینکه دشمن امروزه بزرگ ترین فشارها بر روی مردم و صنعت گران از طریق مختلف وارد کرده اند، گفت: افتخار می‌کنم در جایی صحبت می کنم که با وجود تمام فشارها و تحریم ها، خوش درخشیدند و همراه با عرفان، اخلاق و معنویت این مسئله را ثابت کرده اند.

گفتنی است، در پایان این مراسم از چند تن از جانبازان دفاع مقدس و مادران شهید تجلیل شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1873272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =