واحد مرکزی خبر نوشت:

مه غلیظ پرواز هواپیماها را در شمال غرب چین مختل کرد 

مه غلیظ در شمال غرب چین روز چهارشنبه موجب اختلال در پروازها و سرگردانی بسیاری از مسافران شد. مسئولان فرودگاه بین المللی شهر ارومچی مرکز منطقه شینجیانگ اعلام کردند بر اثر مه غلیظ سی و هفت پرواز به تعویق افتاده و دو پرواز نیز به دیگر فرودگاه ها منتقل شده است. به گزارش خبرگزاری شین هوا از ارومچی، مه در شمال غرب چین از ساعت نه بامداد تا دوازده و چهل و نه دقیقه به وقت محلی ادامه داشت و شعاع دید را به کمتر از دویست متر کاهش داد. پروازها پس از برطرف شدن مه ازسرگرفته شده است.

 

 

پلیس ترکیه در عملیاتی بیش از 132 کیلوگرم هرویین را کشف و ضبط کرد

نیروهای اداره مبارزه با مواد مخدر پلیس ترکیه در عملیاتی 132 کیلوگرم هرویین را کشف و ضبط کردند. به گزارش پایگاه اینترنتی روزنامه زمان چاپ ترکیه، در یورش نیروهای پلیس به یک کشتی تفریحی در استانبول بیش از 41 کیلوگرم هرویین کشف و ضبط شد. در این عملیات دو نفر از سران شبکه های مافیایی مواد مخدر ترکیه و یونان نیز دستگیر شدند. درعملیاتی که به صورت همزمان در 8 استان اجرا شد ، 15 نفر به اتهام قاچاق مواد مخدر بازداشت شدند. در این عملیات از درون خودروی متعلق به یکی از سران مافیای مواد مخدر یونان نیز بیش از 45 کیلوگرم هرویین کشف و ضبط شد. در عملیات دیگری در استان ماردین نیز 46 کیلو مواد مخدر در درون یک خودرو کشف و ضبط شد.

 

 

آتش سوزی در هنگ کنگ چهار کشته برجای گذاشت

بر اثر وقوع آتش سوزی که چهارشنبه صبح در هنگ کنگ روی داد چهار نفر کشته و بیست و یک نفر زخمی شدند. این آتش سوزی در ساختمانی در خیابان فا یون و در ساعت چهار و چهل دقیقه بامداد به وقت محلی روی داد. سخنگوی پلیس هنگ کنگ گفت مصدومان حادثه به بیمارستان انتقال داده شده اند. به گزارش خبرگزاری شین‌هوا از هنگ کنگ، ماموران آتش نشانی هنوز در حال اجرای عملیات اطفای حریق هستند.

 

 

زمین لرزه شش ریشتری در فیلیپین

مراکز لرزه ‌نگاری فیلیپین و آمریکا اعلام کردند زمین لرزه‌ای به بزرگی شش ریشتر چهارشنبه صبح سواحل فیلیپین را لرزاند. به گزارش خبرگزاری فرانسه از مانیل، مرکز این زمین لرزه در بیست کیلومتری عمق دریا و در سواحل غربی استان زامبالی در شمال فیلیپین در دویست و سی کلیومتری شمال غربی مانیل گزارش شده است. هنوز گزارشی درباره خسارات یا تلفات احتمالی این زمین لرزه گزارش نشده است.

 

 

سقوط بالگرد نظامی در بلاروس سه کشته برجای گذاشت

رسانه های محلی در بلاروس اعلام کردند یک بالگرد نظامی این کشور روز سه شنبه در نزدیکی فرودگاه پروژانی سقوط کرد و سه سرنشین آن کشته شدند. این بالگرد در ساعت هفت و چهل و پنج دقیقه شامگاه به وقت محلی در یک پرواز آموزشی، در منطقه ویتبسک سقوط کرد . به گزارش خبرگزاری شین‌هوا از مینسک ، یک ماه پیش نیز یک بالگرد گشت زنی در نزدیکی مرزی بلاروس با لیتوانی سقوط کرد و همه پنج سرنشین آن جان باختند.
45282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 187343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =