مروری بر اخبار حوادث جهان در جمعه 27 آبان 1390

در آتش سوزی در خانه سالمندان در سیدنی سه نفر کشته شدند

واحد مرکزی خبر نوشت: پلیس استرالیا اعلام کرد بر اثر آتس سوزی در یک خانه سالمندان در شمال غرب سیدنی دست کم سه سالمند کشته و هشت سالمند به شدت زخمی شدند. رئیس پلیس سیدنی امروز با اعلام این خبر افزود با توجه به آتش سوزی در خانه سالمندان ممکن است آمار تلفات بیشتر شود. حدود نود مامور آتش نشانی و تعداد زیادی نیروهای پلیس برای مهار این آتش سوزی که صبح امروز اتفاق افتاد به محل حادثه اعزام شدند.

 

 

دوازده معدنچی در یک معدن زغال سنگ در شمال چین به دام افتادند

واحد مرکزی خبر نوشت: خبرگزاری شین هوا در خبری فوری از چین اعلام کرد طبق اعلام مقامات ملی در چین بامداد امروز جمعه دوازده معدنچی در یک معدن زغال سنگ در شمال منطقه خودمختار استان مغولستان داخلی به دام افتادند.

 

 

زلزله 5.7 ریشتری سواحل شرقی نیوزیلند را لرزاند

واحد مرکزی خبر نوشت: زمین لرزه ای به بزرگی پنج و هفت دهم در مقیاس ریشتر بامداد جمعه (امروز) سواحل شرقی نورث آیلند نیوزیلند را لرزاند. مرکز لرزه نگاری آمریکا اعلام کرد این زمین لرزه ساعت 4:34 دقیقه جمعه به وقت گرینویچ در عرض جغرافیایی 37.5856 و طول جغرافیایی 179.2921 رخ داد. به گزارش خبرگزاری شین هوا، کانون این زمین در عمق بیست کیلومتری زمین بوده است.

 

 

شمار تلفات سیل در تایلند به 594 نفر رسید

واحد مرکزی خبر نوشت: مرکز مقابله با حوادث طبیعی تایلند اعلام کرد بر اثر وقوع سیل در این کشور ظرف چهار ماه گذشته پانصد و نود و چهار نفر جان خود را از دست داده و دو تن نیز ناپدید شده اند. این مرکز امروز جمعه اعلام کرد مرگ بیست و هفت تن روز پنجشنبه در استان های آیوتایا، ناخون پاتوم و اوبون راتچاتانی به تایید رسیده است.
به گزارش خبرگزاری شین هوا از بانکوک، بارش شدید باران از اواسط ماه ژوئیه ،تیرماه، و بالا آمدن آب سدها در تایلند موجب وقوع سیلابی شدید در این کشور شده است. سیل امروز جمعه نیز در نوزده استان از هفتاد و هفت استان تایلند همچنان ادامه داشت و نزدیک به پنج میلیون و یکصد هزار نفر را در این استان ها گرفتار کرده است. سیل در تایلند از اواخر ماه ژوئیه نزدیک به سیزده میلیون و چهارصد هزار نفر را در شصت و چهار استان از هفتاد و هفت استان این کشور گرفتار کرده است.
45 282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 185397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =