گمانه‌ زنی منابع عبری از قطعی شدن تبادل اسرا تا قبل از موعد رمضان

منابع اختصاصی روزنامه عبری «هاآرتص» مدعی شدند که قرارداد تبادل اسرا تا پیش از فرارسیدن ماه رمضان تکمیل خواهد شد و تل‌آویو از هفته‌های آینده برای اجرای برنامه‌های خود استفاده خواهد کرد.

به گزارش خبرآنلاین، منابع داخلی در اراضی اشغالی امروز جمعه به نقل از منابع آگاه مدعی شدند که قرارداد تبادل اسیران تا پیش از موعد ماه رمضان تکمیل خواهد شد.

این منابع به روزنامه عبری هاآرتص گفتند که تل آویو از هفته‌های آینده برای اجرای برنامه‌های خود قبل از ماه رمضان استفاده خواهد کرد.

این روزنامه افزود: ارتباطات هنوز ادامه دارند، اما هنوز خیلی زود است که تخمین زده شود که آیا ۲ طرف معامله را اجرایی می‌کنند یا آن را در لحظه واقعی منفجر می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، به گفته این منابع، مقامات سیاسی رژیم اسرائیل پیش‌بینی اینکه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم در لحظه واقعی چگونه عمل می‌کند و آیا او توافق را برای ملاحظات امنیتی، سیاسی یا شخصی وقتی زمان آن فرا می‌رسد، از بین می‌برد یا نه، برایشان مشکل است.

منابع مقاومت فلسطین ۲ روز پیش جزئیاتی را در خصوص پاسخ اسرائیلی‌هابه پیشنهادات جنبش حماس فاش کردند، پیشنهاداتی که این جنبش در خصوص آتش‌بس در نوار غزه و روند تبادل اسرا مطرح کرده بود.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1873712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =