عضو هیات مدیره استقلال می‌گوید وظیفه فتح‌الله‌زاده است که برای باشگاه درآمدزایی کند.

به گزارش خبرآنلاین؛ نمی‌توان برای جدال لفظی علی فتح‌الله‌زاده و حسین فرزامی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال پایانی متصور شد. هر دو آن‌ها حرف‌هایی می‌زنند که از نظر خودشان منطقی است و حاضر نیستند اصلا صحبت‌های طرف مقابل را قبول کنند. فتح‌الله‌زاده و فرزامی اخیرا جدالی رسانه‌ای با یکدیگر داشتند که چندین بار جواب صحبت‌های یکدیگر را دادند. این گفت‌وگو در مورد ماجرای دعواهای یکی دو ماه گذشته فتح‌الله‌زاده و فرزامی است. عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با خنده و شوخی، صحبت‌های فتح‌الله‌زاده را رد می‌کند.
*شما و آقای فتح‌الله‌زاده همچنان درگیر این موضوع هستید که کدامتان مسئولیت پول آوردن برای باشگاه است.
هیات مدیره که مسئول پول آوردن نیست. مدیرعامل مسئول پول است. ما فقط تعیین روش و سیاست‌گذاری می‌کنیم. ولی اجرای آن با مدیرعامل است، حالا مدیرعامل هر کسی که می‌خواهد باشد. چه فتح‌الله‌زاده باشد چه قریب، به هر حال این شخص باید مصوبات هیات مدیره را اجرایی کند. به هر صورت هیات مدیره نمی‌تواند پول‌سازی کند.
*همان‌طور که شما معتقدید مدیرعامل باید پول بیاورد، مدیرعامل هم این موضوع را وظیفه شما می‌داند.
مگر فتح‌الله‌زاده یک سال و چند ماه سرپرست باشگاه استقلال نبود؟ در این مدت او چطوری پول می‌آورد؟ مگر آن موقع تیم هیات مدیره داشت که پول بیاورد؟ این یک فرضیه غلط است که مدیرعامل فکر کند هیات مدیره باید برایش پول بیاورد. شاید هیات مدیره بتواند مقداری پول برای تیم جور کند، اما این کار وظیفه نیست، کمک است. ما وظیفه‌ای نداریم. نه من، نه هیچ کدام از آقایان هیات مدیره. صورت جلسات هم هست که مقرر شده آقای فتح‌الله‌زاده طرح‌هایی بیاورد که بشود طبق آن‌ها پول درآورد. ما سیاست‌گذاری می‌کنیم که طبق این روش‌ها می‌توان پول درآورد. بقیه کارها با خود مدیرعامل است.
*شاید حضور افرادی مثل انصاری و هدایتی در هیات مدیره دو تیم پرسپولیس و استقلال باعث شده که مدیران عامل فکر کنند وظیفه هیات مدیره پول‌سازی است. به هر حال زمانی که این افراد در هیات مدیره استقلال و پرسپولیس بودند، پول زیادی خرج تیم می‌کردند.
بحث انصاری یک بحث جداگانه است. ما که مثل ایشان نیستیم. کارها باید طبق روال قانونی پیش برود. قانون هم می‌گوید مدیرعامل، مجری هیات مدیره است.
*آقای فتح‌الله‌زاده گفته شما پس از مدتی خواهید فهمید که وظیفه هیات مدیره آوردن پول است.
آقای فتح‌الله‌زاده بعضی وقت‌ها خواب‌های خوب می‌بیند! ایشان خواب پول می‌بیند! ما اگر دولتی هستیم، دولت باید پول بدهد. اگر دولتی نیستیم و مردم باید کمک کنند، باز هم باید مشخص شود. اصلا اگر قرار است هیات مدیره پول بیاورد، این موضوع باید مشخص شود نه این‌که ما را روی هوا نگه دارند. دولت اگر به ما پول بدهد، ما که پول را نگه نمی‌داریم. می‌دهیم به مدیرعامل تا بدهد به بازیکنان. البته وزارت ورزش گفته تا شنبه پول می‌دهد و ان‌شاءالله این مشکلات هم حل می‌شود.
*نظرتان در مورد دعوای جباری و کرار چیست؟
کرار که نمی‌تواند به این راحتی تیم را رها کند و برود. ولی جباری یکی از بازیکنان خوب تیم ماست. حیف است که بخواهد این‌طوری خودش را داخل مسائل فنی و مالی کند. من به همه بازیکنان می‌گویم هیات مدیره دارد برایشان زحمت می‌کشد. کار می‌کنیم که پول برسد. ولی کادر فنی و بازیکنان نباید بیش از این در کار هیات مدیره و مدیریت باشگاه دخالت کنند. الان قانون دست همه باشگاه‌ها را بسته. بازیکنان همه تیم‌ها طلب‌کار هستند ولی نباید به خاطر پول، باشگاه و مربی را نفی کنند. این باشگاه و کادر فنی بوده که بازیکنان را به این صورت ساخته تا آماده بازی شوند. با کمک مظلومی و دیگر مربیان استقلال بوده که این بازیکنان رفته‌اند داخل زمین و ستاره شده‌اند. شما از خودت پرسیده‌ای چرا پارسال و دو سال قبل هر وقت می‌رفتی یک بازی انجام می‌دادی، مجبور بودی 2 الی 6 ماه استراحت کنی تا دوباره بتوانی برای استقلال به میدان بروی؟ خب این نشان می‌دهد کادر فنی روی این بازیکنان کار کرده که الان مصدوم نمی‌شوند و راحت دارند بازی می‌کنند.
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 187409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =