تسریع در روند تعیین‌تکلیف زمین‌های مجتمع فناوران ۲ شهرکرد صورت گیرد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم تسریع در روند تعیین‌تکلیف زمین‌های مجتمع فناوران ۲ شهرکردگفت: مساحت واقعی زمین مورد نیاز اصناف این مجتمع تا یک هفته دیگر مشخص می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین ،محمد کاظم منزوی در نشست بررسی رفع مشکلات زمین‌های مجتمع فناوران ۲ شهرکرد تاکید کرد: مساحت واقعی زمین مورد نیاز اصناف این مجتمع براساس کاربری‌های موجود و نوع فعالیت‌ها بررسی شد.

به نوشته ایرنا وی افزود: اولویت استقرار واحدهای صنفی در مجتمع فناوران ۲ با مشاغل مزاحم و نیمه‌مزاحم و کاسبان دارای پروانه کسب است.

منزوی تصریح کرد: هم‌اکنون ۵۰ هکتار زمین برای استقرار یک‌هزار و ۷۷۹ واحد صنفی در مجمتع فناوران ۲ شهرکرد پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایرنا، وسعت زمین مجتمع فن‌آوران شماره ۲ شهرکرد ۴۸ هکتار است که از این سطح ۱۸ هکتار بدون مشکل و ۳۲ هکتار با ادعای مالکیت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری مواجه است.

برای تسریع در روند عملیات اجرایی راه‌اندازی مجتمع فن‌آوران شماره ۲ شهرکرد جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری باید با تغییر کاربری این زمین‌ها موافقت کند.

با تجمیع صنایع مزاحم و نیمه‌مزاحم در مجتمع فن‌آوران شماره ۲ شهرکرد وضعیت کار ۲ هزار نفر از فعالان این حوزه تعیین تکلیف و سامان‌دهی می‌شود و رفاه و آسایش شهروندان هم افزایش

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1874212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =