بهره مندی دانش آموزان استان چهارمحال و بختیاری از طرح "مهراد"

آیین افتتاح طرح "مهراد" در سالن اجتماعات اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی ابتدایی آموزش و پرورش استان چهار محال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری،معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: گام دوم طرح "مهراد" در راستای توانمند سازی معلمان ابتدایی با رویکرد کیفیت بخشی به آموزش دانش آموزان دارای مشکلات هیجانی، رفتاری، اختلالات یادگیری و دانش‌آموزان دیرآموز در آموزش و پرورش استان در دو قطب شهرستان‌های شهرکرد و لردگان برگزار شد.

نصرت الله محمودی افزود : برنامه مهراد به منظور کاهش نرخ تکرار پایه و ترک تحصیل و ارتقاء شاخص های کارایی درونی آموزش و پرورش دوره ابتدایی و ایجاد آمادگی در دانش آموزان دارای اختلال یاگیری ویژه، نیازمند توجه خاص آموزشی (دیرآموز) و مشکلات هیجانی رفتاری، جهت ورود به اجتماع و زندگی کردن در کنار سایر افراد جامعه برگزار می گردد.

وی ادامه داد: در این طرح ۵ نفر از آموزگاران توانمند استان، در دوره مدرسی کشوری شرکت نمودند و پس از شبکه سازی در نواحی و شهرستان‌ها، با آموزش ۴۷ نفر از مدرسین میانی اطلاعات لازم را به مخاطبین خود انتقال خواهند داد.

گفتنی است: در طرح مهراد،از روز پنج شنبه ۲۶ بهمن ماه با حضور تمامی معلمان دوره اول ابتدایی استان تا پایان سال جاری، تحت آموزش قرارخواهند گرفت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1874234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =