۰ نفر
۱۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۵

این روزها مواد محرک صنعتی مانند شیشه که بدون بو، بدون آثار سریع و با روش های آسانتر از مواد مخدر مصرف می شود، به شدت در حال گسترش در سطح کشورهای جهان است<BR>

دکتر حاج رسولی دکترایی فیزیولوژیک در مورد این اتفاق به سایت ایران اسپورت می گوید در تحقیقی که انجام داده است از بین 1018 فرد معتاد در یک جامعه نمونه تنها 18 نفر به مواد مخدر سنتی اعتیاد داشته اند و 1000 نفر دیگر معتاد به مواد مخدر صنعتی بودند که چون بدون بو، بدون آثار سریع و با روش های آسانتر از مواد مخدر مصرف می شود، به شدت در حال گسترش در سطح کشورهای جهان است.
او ادامه می دهد اعتیاد یک پدیده منفی و زشت اجتماعی است که می تواند باعث از هم پاشیدگی خانوادگی شود بطوری که برخی آمارها نشان می دهند که 64 درصد طلاق ها به دلیل اعتیاد همسر اتفاق می افتد.
اعتیاد خسارت های مادی و معنوی زیادی نه تنها برای افراد معتاد بلکه برای خانواده ها یشان هم به دنبال دارد که اتفاقا شواهد در این خصوص بی شمار است. حتی باعث افزایش جرم و جنایت می شود که نگاهی به صفحه حوادث روزنامه ها گویای این مطلب است ضمن اینکه دلیل بسیاری از ناهنجاری های رفتاری و اجتماعی دیگر است.
اعتیاد به مواد مخدر همچون تریاک، حشیش و مشتقات آن ها، قرن هاست که به بشریت صدمه می زند ولی اعتیاد به مواد محرک مثل شیشه یک «سونامی» وحشتناک است که اگر دیرتر از این اقدام کنیم، باید منتظر عواقب دردناک تری باشیم چراکه سونامی شیشه در راه است.
این روزها مواد محرک صنعتی مانند شیشه که بدون بو، بدون آثار سریع و با روش های آسانتر از مواد مخدر مصرف می شود، به شدت در حال گسترش در سطح کشورهای جهان است.
معضل جدی مصرف داروهای محرک در افراد زمانی مشخص می شود که این عناصر سمی فرد مصرف کننده را دچار توهم می کند که در این میان بیشترین سطح جرم و جنایت و اتفاقات ناخوشایند به وقوع پیوسته و آینده زندگی و عمر فرد را تهدید می کند.
4545
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 187475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۱
    4 2
    بعد از ان سونامی سکس و مشکلات جنسی