ایسنا نوشت:

ولید علی هافبک الکویت که در فصل جدید به عنوان اولین بازیکن کویتی به لیگ ایران آمد و با باشگاه استقلال قرار داد امضا کرد، زیاد در این تیم دوام نیاورد و به دلیل اختلاف با مسئولان باشگاه استقلال بدون هماهنگی تهران را به مقصد کویت ترک کرد.

مسئولان باشگاه استقلال معتقدند که ولید علی به تعهدات خود عمل نکرده و باید تمام هزینه‌هایی را که برای او شده به باشگاه برگرداند، به همین سبب شکایتی را علیه وی به فیفا ارائه داده‌اند.

این هافبک کویتی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه الکویت در واکنش به این اقدام باشگاه استقلال گفت: ما پیش از این علیه این باشگاه ایرانی به فیفا شکایت کردیم و در متن شکایت‌نامه خود آورده‌ایم که آن‌ها به سه بند قرارداد عمل نکرده‌اند، به طوری که تنها به مبلغ پیش‌ پرداخت به باشگاه الکویت اکتفا کردند و حقوق ماهیانه‌ام را پرداخت نکردند.

ولی علی اضافه کرد: شکایت استقلال به فیفا فقط نوعی دفاع از خود است. آن‌ها در یکی از برنامه‌های تلویزیونی خود از من بازیکن نافرمان و عصیانگر یاد کردند. یک بازیکن وقتی کشورش را ترک می‌کند و برای بازی به کشور دیگری می‌رود با این کار خود می‌خواهد که پیشرفت کند و روز به روز نمایش بهتری را از خود ارائه دهد اما متاسفانه این باشگاه ایرانی اصلا به تعهدات خود عمل نکرد. به ویژه وقتی از اردوی تیم ملی کویت برگشتم رفتار این تیم با من کاملا تغییر کرد به طوری که دیگر مرا را در ترکیب اصلی قرار ندادند. این در حالی بود که من قبل از پیوستن به تیم ملی در ترکیب اصلی قرار می‌گرفتم و نمایش خوبی را از خود ارائه می‌دادم. حتی موفق به گلزنی هم شدم.

ولید علی در ادامه مصاحبه‌اش مدعی شد که مسئولان باشگاه استقلال پس از بازگشت او از اردوی تیم ملی با تصمیات "ظالمانه" خود ادامه کار را بر وی سخت کردند.

او در پایان گفت: مطمئنم که تصمیم فیفا به نفع من خواهد بود و بار دیگر اجازه بازی با الکویت در رقابت‌های بین‌المللی را به من خواهد داد. بار دیگر تاکید می‌کنم که برای لژیونر شدن باید شرایط مهیا باشد اما متاسفانه این باشگاه ایرانی حتی ساده‌ترین و پیش‌پا افتاده ترین شرایط را برای من مهیا نکرد.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 187503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =