خرید نهال لیبل دار دو ساله فقط «40 هزار تومان»

با توجه به فرا رسیدن فصل درختکاری و تقاضای بالای باغداران اقسا نقاط کشور، قیمت نهال‌ها افزایش پیدا کرده است. همه ساله شرکت پالیز نهال در فروش‌ ویژه خود، نهال‌ها را با قیمت مناسب در اختیار باغداران عزیز قرار میدهد.

در فروش حاضر شرکت پالیز نهال، سعید قاسمی، انواع نهال میوه را فقط با قیمت «۴۰ هزار تومان» عرضه می‌کند. این فروش ویژه برای ۵ روز در نظر گرفته شده است. همانطور که می‌دانید خرید نهال برای احداث باغ و درآمدزایی اتفاق می‌افتد اما در برخی از مواقع، خریدار نهال را فقط جهت تزیین و زیباسازی یک مکان خریداری می‌کند. علیرغم آن که نهال زینتی باعث درآمدزایی و پرورش محصولات خوراکی نمی‌شود، اما امروزه در میان عده زیادی از مردم جزء محبوب‌ترین نهال‌ها محسوب شده‌اند.

چگونگی فروش نهال جهاد کشاورزی

یکی از مهم‌ترین محصولاتی که در جهاد کشاورزی به فروش می‌رسد، نهال زینتی است. امروزه در بازار شاهد فروش محصولات کشاورزی هستیم. با توجه به آن که محصولات این مراکز از کیفیت بالایی برخوردار بوده و از مدارک تضمین کیفیت و اصالت کالا بهره‌مند هستند، بسیاری از مشتریان و خریداران را به خود جذب می‌کند. امروزه با شروع فروش اینترنتی بسیاری از خرید و فروش‌های محصولات کشاورزی اعم از نهال، به صورت اینترنتی و غیر حضوری انجام می‌شود. در نهالستان‌های زیر نظر جهاد کشاورزی، برای فروش نهال به تعداد بالا و جذب اعتماد مشتریان قبل از خرید، مشتری را به داخل خزانه راهنمایی کرده و نهال مد نظر را به صورت کامل از ریشه در آورده تا خریدار را از سلامت و کیفیت بالای ریشه تنه و مقاومت بالای نهال مطلع کنند، اگر قصد دارید که به نهالستان پالیز نهال که زیر نظر سازمان جهاد کشاورزی فعالیت می‌کند، مراجعه کنید، کافیست آدر وب سایت www.bartarnahal.ir را در مرورگر خود جستجو کنید و از آدرس دفاتر و باغات پرورش نهال مطلع شوید. لازم به ذکر است که برای خرید نهال در شهر خود کافی است که کلمه نهالستان و شهر خود را در گوگل جستجور کرده و از صفحه مورد نظر خرید خود را انجام دهید. به عنوان مثال برای خرید نهال در شهر مشهد کافی است که نهالستان مشهد را در گوگل جستجو کنید.

فروش نهال اصلاح شده

نهال اصلاح شده به معنی ژن پالیزی است که در طبیعت به صورت خودجوش به وجود آمده است. این نوع محصول با نهال‌های پرورش یافته در نهالستان‌ها کاملاً متفاوت است و در ساختار آن به هیچ عنوان دستکاری انجام نشده است. امروزه بیش از ۴۰ درصد باغداران کشور به دلیل مقاومت بالای این نوع محصولات در برابر آفات، پربار و زود بازده بودن آن، به کاشت نهال اصلاح شده تشویق شده‌اند. این محصولات برای مناطق کوهستانی که دارای سرمای سهمگین هستند پیشنهاد می‌شود.

از مهمترین مزایای نهال اصلاح شده می‌توان به نکات زیر اشاره کرد:

  • پربازده بودن
  • رشد و توسعه سریع‌تر
  • هر چه رشد محصولات افزایش یابد هزینه‌ کمتر خواهد شد

البته در کنار مزایای نهال اصلاح شده معایبی هم وجود دارد که جالب است بدانید:

  • گیاهان اصلاح شده هنگام برخورد با پوست انسان می‌توانند باعث زخم و آسیب شود.
  • محصولات به دست آمده از این گیاهان ارزش غذایی نخواهند داشت و تنها دارای ظاهر زیبا و جذاب هستند.

با توجه به مزایا و معایب این نوع گیاهان توصیه می‌شود که انسان‌ها از مصرف محصولات اصلاح شده امتناع کنند و تا زمانی که از مضر نبودن آن مطلع نشده‌اند از مصرف آن صرف نظر کنند.

خرید نهال لیبل دار دو ساله فقط «40 هزار تومان»

فروش نهال در بهترین نهالستان

فروش نهال در نهالستان‌ها باعث تنوع محصولات و فراهم شدن کاشت محصولات جدید شده است، چنانچه موقعیت و شرایط برای کاشت نهال محصولی فراهم نبود باغدار می‌تواند با انتخاب بذر مورد تایید محصول مد نظر خود را در باغ بکارد. البته توجه داشته باشید که در زمان کاشت بذر هم موارد اصولی و ایمنی را رعایت کنید تا صاحب باغی تجاری با محصولات اقتصادی شوید.

فروش نهال زینتی برای گسترش زیبایی شهر

فروش نهال زینتی معمولا جنبه زیبا سازی شهر و اماکن‌ تفریحی منطقه را دارد. به صورت کلی نهال به دو دسته مثمر و غیر مثمر تقسیم می‌شود. از نهال‌های مثمر می‌توان به نهال انگور، سیب، گیلاس و گلابی و ... اشاره کرد که با پرورش میوه باعث درآمد زایی می‌شوند، اما نهال‌های غیر مثمر با داشتن برگ و گل‌های رنگارنگ و زیبا باعث زیبای بخشیدن به شهر می‌شود. از دیگر ویژگی‌های نهال‌های غیر مثمر می‌توان به سایبان بودن، تشکیل یک دیوار زیبا و طبیعی، جلوگیری از باد و طوفان‌های شدید و پاک کردن آب و هوای شهرهای پرجمعیت اشاره کرد. گونه‌هایی که در این بخش به آن اشاره کردیم جزؤ نهال‌های غیر مثمر و یا همان نهال تزیینی هستند:

  • نهال صنوبر
  • نهال کبوده
  • پالونیا
  • و .....

نحوه کاشت و نگهداری از این نوع نهال‌ها هم احتیاج به دقت و رعایت برخی از قوانین را دارد که برای اطلاعات دقیق‌تر کافیست با کارشناسان مجرب نهالستان پالیز نهال ارتباط بگیرید.

فروش نهال‌های خاص در جهاد کشاورزی

باغداران اطلاع داشته باشند که فروش نهال‌های خاص در جهاد کشاورزی انجام می‌شود با توجه به آن که جهاد کشاورزی جزء معتبرترین مراکز فروش محصولات کشاورزی است و در میان باغداران و کشاورزان از محبوبیت بالای برخوردار است، توصیه می‌شود خرید نهال و دیگر محصولات را در جهاد کشاورزی انجام دهید. در صورتی که امکان مراجعه به سازمان جهاد کشاورزی را ندارید، نهالستان‌های زیر نظر این مجموعه، پیشنهاد دیگر ما جهت تهیه محصولات شناسنامه‌دار و با کیفیت است.

فروش نهال در هر منطقه‌ای باید توسط سازمان جهاد کشاورزی تایید شود نهالستان‌هایی که محصولات خود را به صورت شناسنامه‌دار ارائه می‌دهند بدون شک از محبوبیت و فروش بیش‌تری هم برخوردار خواهند بود، زیرا اولین گام برای جلب اعتماد مشتری شناسنامه‌دار بودن محصول است تا کیفیت و اصالت محصول تضمین شود.

نهالستان‌های متعددی در سرتاسر کشور فعالیت می‌کنند با این وجود نهالستان‌های زیر نظر جهاد کشاورزی از اعتبار بسیار بالایی برخوردار هستند. در صورتی که بخواهید به لیست نهالستان‌هایی که زیر نظر جهاد کشاورزی هستند، دست یابید لازم است که با جهاد کشاورزی تماس بگیرید یا در گوگل جستجو کنید. به عنوان مثال اگر در شهر قزوین هستید، کلمه خرید نهال از جهاد کشاورزی قززوین یا نهالستان قزوین را در گوگل جستجو کنید و در صفحه مورد نظر خرید خود را انجام دهید.

خرید نهال لیبل دار دو ساله فقط «40 هزار تومان»

فروش نهال میوه‌ های خاص

نهالستان‌های معتبر و صاحب نام با فروش نهال میوه‌های خاص و تضمین کیفیت و قیمت نهال خود باعث جلب رضایت مشتری شده‌اند. در این بخش قصد داریم چند نوع از انواع نهال میوه‌های خاص را به اطلاع شما برسانیم تا محصول مورد نظر خود را با توجه به مشخصات و قیمت آن انتخاب و خریداری کنید انواع نهال میوه‌های خاص به شرح زیر است:

  • نهال ازگیل ژاپنی
  • نهال پالونیا معمولی
  • نهال گوجه بری
  • نهال زغال اخته
  • نهال ازگیل جنگلی
  • نهال ازگیل پیوندی
  • نهال رازبری
  • نهال زالزالک
  • نهال بلوبری
  • نهال عناب گلابی
  • نهال عناب قائنات

کلام آخر

در زمان خرید نهال لاکچری توجه کنید که شکل، سن، رنگ و سلامت بودن نهال مورد تأیید است یا خیر. فروش نهال یکی از ملزومات اصلی در مناطق مختلف کشور است که امروزه دارای یک قوانین خاص و متفاوتی است که باید تمامی فروشندگان به صورت کامل رعایت کنند. جهت خرید نهال و اطلاعات تکمیلی از قیمت و تنوع محصولات نهالستان پالیز نهال کافیست به وب سایت این مرکز مراجعه کنید و با کارشناسان این مرکز ارتباط برقرار کنید.

وب سایت: bartarnahal.ir

تماس با پالیز نهال:

09141832393 – 09144501003 – 09144501007 – 09144501008 – 09144501009

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1875579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =