معرفی سایت های معتبر برای خرید لوازم دیجیتالی

یکی از بهترین روش‌های خرید ابزارهای فناوری و محصولات دیجیتال، خرید آنلاین است. این روزها فروشگاه‌هایی که به صورت آنلاین فعالیت می‌کنند؛ به دلایل مختلفی مانند ارائه ضمانت‌نامه معتبر، قیمت مناسب‌تر و ارسال سریع و رایگان، در بین خریداران لوازم دیجیتال از محبوبیت زیادی برخوردار هستند.

همه فروشگاه‌ها از نظر مشتریان در یک رتبه نیستند؛ بلکه برخی از آنها ویژگی‌هایی دارند که به لطف آنها توانسته‌اند در لیست معتبرترین و بهترین فروشگاه‌های آنلاین عرضه محصولات دیجیتال قرار بگیرند. در این مقاله چند نمونه از این وب‌سایت‌های فروشگاهی معتبر در سراسر جهان را به شما معرفی می‌کنیم.

  • آمازون

آمازون یکی از بهترین فروشگاه‌ها برای خرید آنلاین انواع کالاهای دیجیتال است. شما در این وب‌سایت فروشگاهی می‌توانید طیف گسترده‎ای از محصولات فنی دیجیتال، از رایانه و لپ تاپ گرفته تا تلفن همراه و سایر ابزارهای هوشمند را پیدا کنید. همچنین وب‌‎سایت این شرکت کلکسیونی عالی از لوازم جانبی الکترونیکی و دستگاه‌های سرگرمی مانند کنسول‌های بازی است. خدمات پس از فروش آمازون نیز عالی است و قیمت‌ها در این پلفترم معتبر به رقابتی‌ترین شکل ممکن است. ضمن اینکه اگر امکان دریافت درب منزل را داشته باشید؛ می‌توانید بسیاری از کالاهای مورد نظرتان را با ارسال رایگان خریداری کنید. اعضای پرایم این پلتفرم نیز در اکثر خریدها امکان ارسال رایگان دو روزه دارند. وقتی صحبت از ضمانت‌نامه‌ به میان می‌آید؛ آمازون یکی از بهترین وب‌سایت‌های فروشگاهی در این زمینه است.

  • ای‌بی

eBay یک فروشگاه تمام عیار و مجموعه‌ای از بهترین کالاهای کلکسیونی و جدید موجود در بازار است. بنابراین هر چیزی که نیاز داشته باشید؛ چه کالای دیجیتال و چه یک فرش قدیمی عتیقه، می‌توانید با بهترین قیمت از طریق این پلتفرم آن را تهیه کنید. این شرکت که به دلیل مدل فروش خود، به سبک حراجی خاصی مشهور است؛ این روزها به اولین مقصد بسیاری از افرادی تبدیل شده که به دنبال خرید کالاهای دیجیتال و به‌روز بازار هستند. قابلیت اعتماد در کنار قیمت‌های رقابتی دو ویژگی هستند که بسیاری از افراد به دلیل آنها ای‌بی را برای خرید و قیمت چراغ قوه یا هر کالای دیگری انتخاب می‌کنند. خرید لوازم الکترونیکی در eBay می‌تواند یک حرکت هوشمندانه باشد؛ چرا که ممکن است وسایل و لوازم جانبی را در لیست کالاهای این فروشگاه پیدا کنید که در هیچ جای دیگری نمونه آنها را ندیده‌اید.

  • بست بای

اگر به دنبال فروشگاهی معتبر برای تامین تمام نیازهای الکترونیکی خود هستید؛ پلتفرم بست بای یا همان Best Buy یک گزینه عالی است. این فروشگاه که طبق برخی از نظرسنجی‌ها، بهترین فروشگاه آنلاین لوازم الکترونیکی در بین خریداران معرفی شده است؛ امکان خرید آنلاین طیف گسترده‌ای از محصولات، از لپ‌تاپ و تبلت گرفته تا تلفن و تلویزیون را برای مشتریان خود فراهم کرده است. ضمن اینکه در این وب‌سایت معمولا تخفیفات خوبی نیز برای مشتریان در نظر گرفته می‌شود. یکی از مهم‌ترین نکات مثبت این پلتفرم، امکان جستجوی راحت و سریع در بین محصولات است. به طور کلی خدمات پس از فروش مشتری این مجموعه نیز از نظر خریداران به طور کلی خوب برآورد شده است.

با انتخاب این مجموعه می‌توانید کالای مورد نظرتان را به دو شیوه حمل استاندارد و سریع سفارش دهید. ارسال استاندارد برای اکثر اقلام رایگان است؛ اما رسیدن سفارش شما چند روز طول می‌کشد. از طرفی شیوه حمل سریع، سفارش شما را بسیار سریع‌تر به دست‌تان می‌رساند اما هزینه اضافی برای شما در بر خواهد داشت. طبق تجربه بسیاری از مشتریان، شیوه حمل استاندارد فروشگاه Best Buy بسیار سریع است و نیازی نیست بابت ارسال سریع، مبلغ اضافه پرداخت کنید.

  • نیو اگ

نیو اگ یکی از محبوب‎ترین وب‎سایت‎های خرید محصولات فناوری در اینترنت است. شما می‌توانید محصولات متنوعی از لپ تاپ و کامپیوتر گرفته تا کنسول‌های بازی و لوازم جانبی را در لیست اقلام این پلتفرم پیدا کنید. همچنین این وب‌سایت رابط کاربری بسیار کاربرپسندی دارد که سرچ و پیدا کردن محصول مناسب برای نیازهای مشتریان را آسان می‎کند. اوپراتورهای مستقر در مرکز خدمات پس از فروش این شرکت نیز تمام تلاش خود را می‎کنند تا به مشتریان در حل مشکلات‎شان کمک کنند.

یکی از بهترین ویژگی‌های این وب‌سایت فروشگاهی این است که هر چند وقت یک بار تخفیفات و کوپن‎های خوبی را برای خرید محصولات خود به مشتریان ارائه می‌کند. بنابراین اگر به عنوان مثال دنبال قیمت پاور بانک با تخفیفات بالا هستید؛ این وب‌سایت مکان خوبی برای خریدتان محسوب می‌شود. همچنین شرکت نیو اگ برای اکثر کالاها ارسال رایگان در نظر می‌گیرد که این خودش یک امتیاز عالی از نگاه خریداران است. علاوه بر این، Newegg امکان عودت کالا برای مشتریان تا 30 روز پس از خرید را فراهم کرده و دارای سیستم حمل سریع است. در بیشتر موارد شما می‎توانید سفارش خود را ظرف 24 ساعت پس از ثبت سفارش از شعبات شرکت تحویل بگیرید و اگر تمایل داشته باشید؛ امکان تحویل آن درب منزل ظرف چند روز پس از ثبت سفارش فراهم است. این ویژگی نیز یک مزیت بزرگ برای خریدارانی است که به سرعت به وسایل الکترونیکی خود نیاز دارند.

معرفی سایت های معتبر برای خرید لوازم دیجیتالی

  • والمارت

وقتی به دنبال فروشگاهی هستید که بتوانید ضمن خرید تمام وسایل مورد نیازتان به صورت یک‌جا، از قیمت مناسب آنها نیز مطمئن باشید؛ وب‌سایت فروشگاهی والمارت می‌تواند آخرین مقصد شما باشد. این وب‌سایت ویترینی غنی و متشکل از انواع کالاهای دیجیتال است. کاربری راحت و قابلیت اطمینان بالا دو ویژگی اصلی این شرکت محسوب می‌شود. تنوع کالاهایی که در این پلتفرم به مشتریان عرضه می‌شوند به حدی بالاست که فرقی نمی‌کند چه محصولی با چه ویژگی‌ها و قیمتی مد نظرتان است. به عنوان مثال اگر دنبال جدیدترین ابزارهای فناوری و محصولات دیجیتال هستید یا به دنبال یک لپ تاپ مقرون‎ به ‎صرفه می‌گردید؛ ما به شما والمارت را پیشنهاد می‌کنیم؛ زیرا در این پلتفرم گزینه ‎های زیادی را پیدا خواهید کرد که دقیقا مناسب با نیاز و بودجه شما هستند. خرید آنلاین لوازم الکترونیکی از طریق وب‌سایت Walmart یک تجربه عالی است.

  • تارگت

شما می‎توانید بسیاری از وسایل الکترونیکی روز دنیا را در وب‌سایت فروشگاهی Target پیدا کنید. اقلام این پلتفرم متشکل از کالاهای متنوع از تلویزیون و لپ‌تاپ گرفته تا سیستم‌ها و کنسول‌های جدید بازی است. یکی از ویژگی‌های متمایزکننده این مجموعه، عرضه تمامی این محصولات با قیمتی مناسب است. اکثر کالاهایی که این شرکت به مشتریان عرضه می‌کند؛ ارسال رایگان دارد و این ویژگی می‌تواند تجربه شما از خرید آنلاین را بیش از پیش بهتر کند.

علاوه بر تمامی این موارد شما می‎توانید خودتان انتخاب کنید که کالا به چه روشی به دست‌تان برسد. یعنی هم می‌توانید سفارش خود را از یکی از فروشگاه محلی شرکت تحویل بگیرید و هم اگر نمی‎خواهید خودتان مراجعه حضوری داشته باشید؛ می‌توانید برای تحویل درب منزل منتظر بمانید. البته سیستم تحویل درب منزل این فروشگاه نیز بسیار سریع است. رابط کاربری ساده این وب‌سایت به شما کمک می‌کند تا آنچه را که به دنبال آن هستید سریع‌تر پیدا کنید. همچنین هر محصول دارای جزئیات مختلف و بخش ثبت نظرات مشتریان است. این ویژگی‌ها به شما کمک می‎کند تا تصمیم بگیرید که به عنوان مثال آیا قیمت پروژکتور که در این وب‌سایت پیدا کرده‌اید مناسب است یا خیر؟ تنوع در روش پرداخت و تسویه نیز از دیگر ویژگی‌های بارز این وب‌سایت فروشگاهی است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1875658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =