حضور در انتخابات بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است

مدیرکل حوزه استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: حضور درانتخابات بسیار مهم وسرنوشت ساز است و باید نسبت به این مسئله بسیار حساس بود

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین استان چهارمحال وبختیاری، مهران مرادی در کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: مردم همیشه نشان داده‌اند که در رخدادهای سیاسی حضور پُررنگی داشته‌اند.

وی با اشاره به حضور پُرشور مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه سال‌جاری افزود: بدخواهان نظام باید بدانند که نقشه‌ها و توطئه‌های آنان هیچگاه محقق نخواهد شد.

مرادی تصریح کرد: تمامی مسئولان، مردم و کارشناسان باید تلاش خود را برای مشارکت حداکثری و حضور پُرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه جاری انجام دهند.

وی یادآور شد: باید از طریق اطلاع‌رسانی و با استفاده از ظرفیت شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها، دهیاری‌ها، دستگاه‌های اجرایی و سایر زیرساخت‌ها زمینه مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح در انتخابات ۱۱ اسفندماه جاری را فراهم کرد.

مدیرکل حوزه استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تاکنون برای برگزاری انتخابات ۱۱ اسفندماه جاری اقدامات مطلوبی در این استان انجام شده است.

وی گفت: هرچه سریع‌تر باید فضای شهر انتخاباتی و زمینه رعایت کامل مساوات و عدالت فراهم شود.

مرادی تأکید کرد: باید در آستانه انتخابات ۱۱ اسفندماه جاری اُمیدآفرینی و اُمیدافزایی به جامعه تزریق و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی برای مردم تبیین و اطلاع‌رسانی شود.

وی با اشاره به حضور پُرشور مردم ایران در انتخابات دوره‌های مختلف افزود: مردم علاوه بر وجود مشکلات اقتصادی اما همواره ثابت کردند که باز هم به میدان خواهند آمد و پایبند نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1875825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =