واکنش معاون ابراهیم رئیسی به بار مالی لایحه حجاب

معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره بارمالی لایحه عفاف و حجاب توضیح داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفتگو با همشهری درباره لایحه عفاف و حجاب اظهار کرد: لایحه عفاف و حجاب یک بار مالی داشت که دولت آن را پذیرفته است. اما در ادامه مجلس باید این طرح را به شورای نگهبان ارسال میکرد که گویا هنوز این اتفاق نیفتاده است.

وی در ادامه با اشاره به موضوع مشارکت در انتخابات گفت: با توجه به این که ۷۵ درصد داوطلبان یعنی حدود ۱۵ هزار نفر در انتخابات مجلس تایید شده اند، در همه حوزه ها رقابت جدی خواهد بود. اصلاح طلبان نیز به اندازه کافی نیرو دارند تا در انتخابات مجلس تمام و کمال حضور یابند. در استان هایی نیز که به آن سفر کردم، مشاهده کردم که اکثر اصلاح طلبان تایید شده اند. نمایندگان ادوار نیز تایید شده اند که برخی از آنان در جبهه انقلاب و برخی در جبهه اصلاحات هستند. احزاب اعتدال و توسعه، ندای ایرانیان، اعمتاد ملی و کارگزاران نیز در عرصه انتخابات تایید و حضور خواهند یافت. انتخابات با شور و نشاط برگزار خواهد شد و تمام سلایق مردم نیز در انتخابات وجود دارد.

حسینی در پایان تایید کرد: مردمی که آشنایی چندانی با نامزدها ندارند نیز میتوانند با افراد قابل اطمینان مشورت کنند و کاندید خود را انتخاب کنند.

۲۱۹۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1876432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =