جوان همسرکش: پس از مصرف مواد به قلبم الهام شد که به من خیانت می کند، رفتم کارد سلاخی خریدم و او را کشتم

روز ‎شنبه بیست ویکم بهمن گذشته،جوان تبعه افغانستان که از چندین سال قبل و به طور غیر مجاز در مشهد زندگی می کرد، کارد سلاخی را بیرون کشید و ناگهان به سوی همسر 18ساله اش حمله ور شد و او را هدف ضربات کاردی قرارداد که دقایقی قبل خریده بود.

به گزارش خبرآنلاین ،اطرافیان وی با دیدن این صحنه دلخراش،بلافاصله با نیروهای امدادی تماس گرفتند و زن جوان را به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد انتقال دادند اما تلاش کادر درمانی برای نجات وی به نتیجه نرسید و او درحالی جان سپرد که ضارب از خانه فرارکرده بود.

روزنامه خراسان نوشت: دقایقی بعد ضارب با سر و وضعی خون آلود دوباره به خانه اش بازگشت تا اگر همسرش زنده مانده است او را به قتل برساند اما درحالی به چنگ قانون افتاد که برادران و نزدیکانش نیز با شنیدن این جنایت تکان دهنده،به محل حادثه آمده بودند.

پس از اعتراف صریح متهم به قتل همسر18ساله اش ،وی برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت و مقدمات بازسازی صحنه قتل فراهم شد و متهم 23ساله به محل وقوع جنایت انتقال یافت .
متهم این پرونده خودش را نصرالله معرفی کرد و گفت:درافغانستان به دنیا آمدم اما از سال 90 به مشهد آمدم و با جمع آوری ضایعات و فروش آن ها زندگی می کردم تا این که دو سال قبل ازدواج کردم اما داستان های دیگری دارم که باید آن ها را بیان کنم. من وقتی بنگ می کشم از درون و ذات افراد مطلع می شوم! به همین خاطر هم فهمیدم که همسرم به من خیانت می کند! زمانی که قلبم تکان می خورد همه چیز را می فهمم و ندای قلبم را می شنوم! این بود که چیزهایی را از قلب همسرم بیرون کشیدم!سپس رفتم یک کارد سلاخی به قیمت 230هزار تومان خریدم و به خانه بازگشتم. مادر همسرم مرا در سرکوچه دید و با مادرم تماس گرفت اما من به خانه رفتم و ناگهان با کارد به همسرم حمله کردم و 3 ضربه به او زدم. بعد هم از خانه بیرون رفتم ولی با خودم فکر کردم شاید هنوز نمرده باشد به همین خاطر دوباره به خانه ام بازگشتم که برادرانم را دیدم وآن ها مرا کتک زدند که در همین هنگام نیز ماموران مرا دستگیر کردند.

با پایان بازسازی صحنه جنایت ،این متهم بی رحم ،با دستور قاضی محمود عارفی‎راد روانه زندان شد تا بررسی های تخصصی بیشتری در این باره صورت گیرد.

23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1876483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =