روزنامه جام‌جم نوشت:

روزهای پایانی آبان امسال مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان کرمانشاه تماس گرفت و گفت 2 مرد جوان با حمله‌ور شدن به یک زن در خیابان، او را ربوده و پس از تیراندازی هوایی و ایجاد رعب و وحشت برای مردم متواری شدند. ماموران با اعزام به محل حادثه در تحقیق از شاهدان متوجه شدند، 2 مرد جوان که سرنشینان یک خودروی پراید بوده‌اند، راه زن جوان را در خیابان سد کرده و او را ربوده‌اند. مردان مسلح، رهگذرانی که قصد نجات زن جوان را داشته‌اند، با تیراندازی هوایی تهدید کرده‌اند. با اطلاعات به دست آمده، چهره‌نگاری رایانه‌ای از متهمان فراری انجام و جستجو برای یافتن آنها و نجات زن جوان آغاز شد. با این حال روز بعد از حادثه همسر زن جوان با حضور در پلیس اطلاعات ـ امنیت کرمانشاه از 2 مرد شرور به اتهام ربودن، آزار و اذیت و سرقت طلاهای همسرش شکایت کرد. در پی شکایت این مرد، همسرش ـ زن ربوده شده ـ به پلیس آگاهی احضار شد.

 

زن جوان در دام 2 آزارگر
زن جوان در اظهاراتش به پلیس گفت: چندی پیش جوانی به خواستگاری‌ام آمد و چون وضعیت اخلاقی مناسبی نداشت، من و خانواده‌ام با این وصلت مخالفت کردیم، اما جوان خواستگار همچنان برای من و خانواده‌ام مزاحمت ایجاد می‌کرد. حتی پس از این که با مرد دیگری ازدواج کردم، خواستگار سابقم همچنان برای خانواده‌ام ایجاد مزاحمت می‌کرد. قربانی درباره حادثه تعرض به وی توضیح داد: روز حادثه در خیابان یک خودروی پراید راهم را سد کرد و 2 مرد جوان که یکی از آنها خواستگار سابقم بود، به من حمله‌ور شدند و با تهدید سلاح مرا ربودند. زن جوان یادآور شد: مردم با شنیدن صدای کمک‌خواهی من به سمت مهاجمان آمدند، اما آنها با شلیک چند تیر هوایی به سرعت از محل دور شدند. خواستگار سابقم و همدستش مرا کتک زده و به خانه‌ای منتقل کردند و در آنجا مورد آزار و اذیت قرار دادند. سپس با سرقت طلاهایم مرا نزدیک خانه‌مان از خودرو پیاده کرده و متواری شدند. با اطلاعات به دست آمده از شاکی، معلوم شد، 2 متهم شرور همان افرادی هستند که مردم مشخصات آنها را به پلیس داده بودند.

با جمع‌بندی اطلاعات و هماهنگی قضایی با بازپرس محمدیان، رئیس شعبه 10 دادسرای کرمانشاه، ماموران اطلاعات ـ امنیت این استان جستجوی ویژه‌ای را برای دستگیری 2 شرور فراری آغاز کردند تا این که در پی 2 عملیات جداگانه مخفیگاه متهمان شناسایی و آنها 2 روز پیش دستگیر شدند. از منزل یکی از متهمان نیز یک قبضه سلاح کلاشینکف کشف و ضبط شد. متهمان با انتقال به مرکز پلیس در بازجویی به ربودن، آزار و اذیت و سرقت طلاهای شاکی اعتراف کردند.


اعتراف خواستگار شرور
یکی از متهمان در اظهاراتش گفت: من خواستگار سابق زن جوان ـ شاکی ـ بودم. وقتی از او و خانواده‌اش پاسخ منفی شنیدم و اطلاع یافتم که ازدواج کرده، درصدد انتقام از وی و خانواده‌اش برآمدم و به همراه یکی از دوستانم نقشه ربودن مسلحانه او را عملی کردیم. پس از این اقدام، زن جوان را به خانه یکی از اقوام که به مسافرت رفته و کلید خانه‌اش را به من داده بود، برده و 2 نفری او را مورد آزار و اذیت قرار دادیم.
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 187653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
    9 0
    ایول اعدام
  • بدون نام IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
    11 0
    بخدا فقط باید این آشغالو اعدام کنن اون همدستشم همینطور. پس چه زمانی امنیت میاد تو کشورمون. یه روز اسید پاشی ،یه روز تجاوز، یه روز قتل و غارت . تو رو خدا این اشرارو از صحنه روزگار پاکشون کنید.