روزنامه خراسان نوشت:

چند روز قبل دختر 19 ساله ای با مراجعه به مأموران انتظامی مشهد گفت: در ابتدای بولوار آزادی سوار یک دستگاه پراید سفید رنگ شدم و می خواستم به خیابان طبرسی بروم اما هنوز راننده جوان مسیر زیادی را طی نکرده بود که 2 جوان دیگر را هم که از دوستانش بودند سوار کرد. من که از حرکات و رفتار آن ها متوجه شدم قصد شومی دارند از راننده خواستم مرا پیاده کند اما یکی از آن ها چاقویی را بیرون آورد و مرا تهدید به مرگ کرد. در این لحظه راننده به سمت جاده قدیم قوچان تغییر مسیر داد و من که وحشت زده بودم هیچ کاری نمی توانستم انجام بدهم.
این دختر جوان ادامه داد: آن ها مرا به یک کارگاه صنعتی در جاده فردوسی بردند و پس از آن که گوشی تلفن همراه و کیفم را به زور از من گرفتند با همدستی نگهبان کارگاه که او نیز از دوستانشان بود مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند.

با اعلام شکایت این دختر و با توجه به اهمیت موضوع، این پرونده به شعبه مبارزه با سرقت های به عنف پلیس آگاهی ارجاع و تحقیقات کارآگاهان برای شناسایی و دستگیری 4 جوان مذکور آغاز شد. وقتی کارآگاهان به کارگاهی که دختر جوان اعلام کرده بود رفتند هیچ کس را آن جا ندیدند اما بررسی های آنان با پی گیری گوشی تلفن همراه مسروقه دختر جوان وارد مرحله جدیدی شد.
کارآگاهان که موفق شده بودند شماره تلفن یکی از متهمان را به دست آورند او را در یک عملیات پلیسی در اطراف پارک ملت دستگیر کردند. با اعتراف این جوان 20 ساله، کارآگاهان 2 تن دیگر از همدستان او را نیز به دام انداختند اما نگهبان کارگاه تولیدی که متوجه ماجرا شده بود همچنان متواری بود تا این که صبح روز گذشته او نیز طی یک عملیات غافلگیرانه در جاده قدیم قوچان دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

به دستور مقام قضایی در شعبه 811 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، متهمان به جرم آدم ربایی و تجاوز به عنف، تحت بازجویی های فنی و پلیسی قرار گرفتند و به ارتکاب جرم اعتراف کردند.
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 184659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
    29 7
    علت این جنایات چیست آیا عدم فراهم بودن ازدواج است
    • بدون نام IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
      38 8
      نه عزیزم اینها حیوان صفت هستند باید همشون اعدام بشوند
    • بدون نام IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
      8 0
      برو بابا هر كثافت كاري كه انجام ميشه فرتي يقه ي ازدواجو ميگيرن . اگه يه آمار بدن مطمئنم كه متاهلاشم دست كمي ندارن . هر كس كه رواني وعقده اي باشه، هست ديگه، مجرد ومتاهل نداره
  • بدون نام AF ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
    8 26
    بعضی ها برای حل کردن مسایل صورت مسله رو پاک میکنند اعدام = پاک کردن صورت مسله
  • بدون نام IR ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
    4 37
    تحریک جوانان باآرایش ولباس تنگ آخروعاقبتش اینه دیگه
    • ایرانی متمدن IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۷
      24 2
      نخیر عزیز من این حاصل سخت شدن ازدواج و فقر فرهنگی و حتی مادی مردم هست.در کشور هایی که فقر فرهنگی و مادی کم هست هیچگاه هیچ مردی به خودش اجازه نمیدهد حتی به زن بی حجاب نگاه کند.پس ما مردان باید چشمانمان را بشوییم و با چشمان کثیف به زنان که آنها هم انسان هستند نگاه نکنیم.خبر آنلاین جون خودت این یکی پاسخ رو منتشر کن و مثل بقیه کامنتام پاک نکن.
  • مهران IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
    18 3
    اعدام هر 4 نفر کوچکترین حقی ست که این دختر می تواند به امید آن زندگی اش را ادامه دهد
  • بدون نام IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    8 18
    در اينكه اين 4 نفر مجرم بوده و بايد اعدام (حدافل ) شوند شكي نيست اما با اين مشكل ريشه اي چه بايد كرد ؟ مشكل فرهنگي داريم. ضمنا اين خانم واقعا خودش هيچ گناهي نداره؟! لباسش و آرايشش تابلو نبوده؟ چرا تاكسي سوار نشده و يه پرايد با راننده جوان؟!
    • ایرانی IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۷
      24 2
      لباس و آرایش تابلو بودن دلیل نمیشه که بهش تجاوز کنند.تو خیلی از کشور ها زنان بی حجاب هستند اما کسی به خود حتی اجازه ی نگاه بد کردن به آنها را نمیدهد جز اینکه موردی باشد که خود زن خواستار این باشد.حتی لباس و آرایش هم به معنی بی عفتی هیچکس نمیتواند باشد.
  • بدون نام IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    18 1
    مسئولان فکر چاره باشند تا چنين اتفاقاتي نيفتد با دستگيري زندان چيزي حل نميشود.
  • سیما IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
    4 3
    خیلی از کشورها !!!!!!!به گونه ای سخن میگویی که گویی در سایر کشورها امنیت جنسی بالا ست ..نخیر با وجود روابط آزاد جنسی آنجا هم آمار تجاوزات جنسی بخصوص به کودکان بیداد میکند ....... انسان بی صفت را باید از صحنه روزگار محو کرد........از طرفی لباس و آرایش زننده و تحریک آمیز مطمئنا معنی خاصی دارد......معنی ای شبیه به بی عفتی !!!!!