۰ نفر
۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
قیمت پنجره دو جداره

در سال های اخیر بسیاری از افراد برای بازسازی منازل خود، خرید پنجره دو جداره را در اولویت قرار می دهند. پنجره های دو جداره به خوبی توانسته اند جای خود را در دل خانواده های ایرانی تثبیت کنند.

شاید برخی خانواده ها به دلیل قیمت پنجره دو جداره از خرید آن صرف نظر کنند. باید اعلام کنیم که همه برندهای درب و پنجره دو جداره قیمت بالایی ندارند و برند های با کیفیت و مقرون به صرفه ای نیز وجود دارند که شما می توانید به راحتی از آن ها خرید کنید. عواملی که در قیمت پنجره دو جداره هنگام خرید تاثیرگذارند، ابعاد، مدل، طرح و رنگ پنجره هستند. با ما همراه باشید تا با عوامل تعیین کننده ی قیمت بیشتر آشنا شوید.

علاوه بر متریال مورد استفاده در بدنه پنجره و جنس شیشه ها، مدل باز شدن و اندازه آن، تاثیر بسزایی در قیمت پنجره دو جداره از یک برند دارد. در حال حاضر نمایندگی آکپا تولید کننده انواع پروفیل پنجره دو جداره، محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب به بازار عرضه کرده است.

ملاک های تاثیر گذار در قیمت پنجره دو جداره

  • جنس لولا
  • متریال مورد استفاده در ساخت بدنه و چارچوب های پنجره
  • جنس رفلاکس
  • تعداد جداره ها
  • ساده یا آیینه ای بودن شیشه ها
  • ابعاد پنجره
  • مدل باز شدن پنجره (ریلی یا دستگیره دار)
  • رنگ پنجره
  • درجه کیفی آلومینیوم
  • جنس پروفیل
  • کاربردهای ساختاری پنجره
  • ماهیت ساخت

به طور مثال پنجره هایی که برای نمای کرتین وال مورد استفاده قرار می گیرند دارای قیمت بالاتری هستند. چون در ابعاد کاملا سفارشی ساخته می شوند و به دلیل اینکه دائما در معرض دید هستند، جنس جداره ها با درجه کیفی بسیار بالایی مستقیما در کارخانه ساخته می شود و در محل اجرای پروژه نیز مونتاژ می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی اجرا و نصب کرتین وال، به سایت نمایندگی درب و پنجره مدرن سازه سر بزنید.

مقرون به صرفه ترین پنجره دو جداره

پنجره هایی که در حجم انبوه تولید می شوند و ابعاد مشخصی دارند، دارای قیمت بسیار مناسبی هستند. اگر ابعاد چارچوب شما با ابعادی که پنجره های دو جداره آماده تولید شده اند، برابر باشد، شما می توانید با قیمت مقرون به صرفه ای آن را خریداری کنید.

لازم به ذکر است مدل های قیمت مناسب، ظاهر ساده ای دارند و به شکل مربعی یا مستطیلی هستند و دارای کتیبه نیستند. اما کارایی آن ها هیچ تفاوتی با مدل های دیگر ندارد. تمام پنجره های دو جداره نمایندگی آکرول با ضمانت اصالت به فروش می رسد و عایق صدا، حرارت، برودت هستند.

قیمت پنجره دو جداره

تاثیر خدمات پس از فروش و نصب در قیمت نهایی پنجره دو جداره

شما هنگام خرید پنجره های دوجداره علاوه بر هزینه خرید، باید هزینه دیگری را بابت نصب و اجرا متقبل شوید اما در نمایندگی های فروش درب و پنجره دو جداره خدمات نصب نیز انجام خواهد شد. درواقع برخی از نمایندگی ها بابت خدمات نصب و راه اندازی هزینه ای دریافت نمی کنند اما برای آن ساختمان هایی که بازسازی شده اند یا زیرسازی کار برای نصب پنجره دو جداره مناسب نیست، باید اقدامات لازم جهت نصب دو جداره ها صورت گیرد. اگر شکستگی در چارچوب وجود دارد یا ترک خوردگی مشاهده شود، باید به طور کامل رفع شود.

آن دست دیوارهایی که در مجاورت خیابان قرار دارند و نمای ساختمان نیز آجری است، طبیعتا دچار نم زدگی در دراز مدت خواهند شد. برای چنین دیوارهایی حتما باید بازسازی و برطرف کردن عیوب در دستور کار قرار گیرد. تا زمانی که سطح آماده سازی نشود، مراحل نصب انجام نخواهد شد. کارشناسان نمایندگی آکپا و آکرول قبل از نصب در محل حضور یافته و توصیه های لازم را به خریداران ارائه خواهند داد.

پنجره های دو جداره با قیمت بالا

به پنجره هایی اطلاق می شود که به صورت سفارشی ساخته می شوند. به طور مثال برای ویلاهای لوکس که در قسمت زیر شیروانی، مهندسین معمار تصمیم به تعبیه و نصب پنجره کرکره ای دارند، پنجره ها با ابعاد سفارشی و افزودن برخی قابلیت های خاص ساخته خواهند شد. در صورتی که رنگ خاصی مد نظر شما عزیزان باشد نیز آن را برایتان اعمال می کنیم. پنجره های مدل دایره، با قابلیت باز شدن کاملا متفاوت و منحصر به فرد و اجرای حفاظ بر روی آن ها دارای قیمت بالاتری نسبت به مدل های سری ساخت و در حجم انبوه هستد.

اما اگر تعداد سفارش از طرف مشتری بیشتر باشد، قطعا قیمت مناسب تری برای فروش عمده در نظر گرفته خواهد شد.

تفاوت تولید پنجره دو جداره کارخانه ای و مغازه ای

برخی از مغازه داران و پنجره سازان به تولید درب و پنجره دو جداره با استانداردهای خودشان می پردازند. اما باید اشاره کنیم، تفاوت تولیدات کارخانه ای با تولیدات مغازه ای در استفاده از دستگاه های مخصوص ساخت است. به عبارت دیگر مغازه داران دارای تجهیزات کافی برای محاسبه دقیق و خودکار نیستند. دستگاه های تولید پنجره دو جداره باید دقیق و کالیبره باشد تا در زمان برش پنجره، ناهماهنگی در سایز، ابعاد، چفت شدن اضلاع به یک دیگر دیده نشود. همچنین باید در زمان برش، قسمت هایی که به یک دیگر جوش خورده اند به طور کامل تمیز شوند.

برای خرید یک پنجره دو جداره باکیفیت، لازم است ریزه کاری های لازم جهت ساخت صورت پذیرد. این ریزه کاری ها با دستگاه و محاسبات مهندسی انجام خواهد شد که در تولیدات مغازه ای دیده نمی شود. پنجره های دو جداره از پروفیل upvc ساخته می شوند. بسیاری از کارخانه ها خودشان به تولید پروفیل می پردازند و شاخصه های کیفیت را در ساخت به طور کامل رعایت خواهند کرد.

وقتی شما دو پنجره با دو شیوه ساخت متفاوت را، در دو مکان مختلف نصب کنید، خواهید دید که چقدر در کنترل صدای بیرون تفاوت مشاهده می شود.

قیمت پنجره دو جداره

برترین تیم اجرایی پنجره دو جداره در تهران

مدرن سازه، مجری نصب، اجرا و راه اندازی انواع درب و پنجره های دو جداره آکپا، آکرول و وینتک آماده ارائه خدمت به شما هموطنان عزیز است. جهت آگاهی از قیمت پنجره دو جداره در تهران با کارشناسان ما تماس بگیرید.

آدرس سایت:

modernsaze.org

شماره تماس:

09123678254

گروه صنعتی مدرن سازه

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1876568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =