فارس نوشت:

تیم فوتبال شیمیزو اس‌پالس با شکست خانگی مقابل گامبا اوزاکا با حضور در جایگاه دهم به دیدارهای این فصل خود در جی‌لیگ پایان داد.
در آخرین دیدار پیکارهای لیگ باشگاهی ژاپن (جی‌لیگ) تیم شیمیزو اس‌پالس که هدایت آن برعهده افشین قطبی سرمربی پیشین ایران است میزبان گامبا اوزاکا بود و با نتیجه 3 بر یک مقابل حریف خود تن به شکست داد.
در این دیدار ابتدا ایتو در دقیقه 9 شیمیزو را پیش انداخت اما در ادامه هو لی در دقایق 32 و 39 و فوتوگاوا 52 برتری را برای گامبا به ارمغان آوردند.
شیمیزو با این شکست متحمل یازدهمین باخت این فصل خود شد تا با توجه پیروزی جوبیلیو ایواتا مقابل کاوازاکی فرونتال یک رده دیگر در جدول جی‌لیگ سقوط کند و در مکان دهم قرار بگیرد.
شاگردان قطبی در پایان این فصل 12 تساوی و 11 برد نیز کسب کردند و نسبت به فصل قبل عملکرد ضعیف‌تری را به نمایش گذاشتند.
شیمیزو فصل قبل با 15 برد 9 تساوی و 10 باخت با 54 امتیاز در مکان ششم قرار گرفته بود.
کاشیوا ریسول نیز که در صدر جدول رقابت تنگاتنگی با تیم‌های ناگویا گرامپوس و گامبا اوزاکا داشت در نهایت با پیروزی 3 بر یک وقابل اوراواردز موفق شد عنوان قهرمانی این فصل جی‌لیگ را از ان خود کند.
*نتایج سایر دیدارها:
جوبیلیو ایواتا 2 - کاوازاکی فرونتال یک
آلبرکس نیگاتا صفر - ناگویا گرامپوس یک
یوکوهاما یک - کاشیما آنتلرز یک
امیا آردیجا 3 - ونفورت کوفو یک
اوراواردز یک - کاشیوا ریسول 3
مونتدیو یاماگاتا یک - سنفرس هیروشیما 3
وگالتا سندای 2 - ویسل کوب صفر
سرزو اوزاکا 7 - آویسپا فوکوئوکا یک
 
*جدول رده‌بندی:
1- کاشیوا ریسول، 34 بازی، 72 امتیاز (قهرمان)
2- ناگویا گرامپوس، 34 بازی، 71 امتیاز
3- گامبا اوزاکا، 34 بازی، 70 امتیاز
.
.
.
10 - شیمیزو اس‌پالس، 34 بازی، 45 امتیاز
 
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 187706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • nazir IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
    89 12
    درود بر افشین قطبی این فصل سال ما و امپراطور خواهد بود در ضمن در جام امپراطوری به امید خدا قهرمان میشیم
  • قلی AU ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
    156 9
    نمیدونم قرار دادش برا ساله دیگه هم هست یا نه ....ولی اگه باشه ساله دیگه بهتر نتیجه میگیره...اینو میدونم
  • سام IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
    اگه قطبی ته جدول هم باشه بازم ما دوستش داریم امپراطور افشین قطبی مرد خوش اخلاق و با شخصیت فوتبال ایران
    • arman IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
      217 8
      عاشقشم
  • علی IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
    272 9
    من میگم کی روش رو اخراج کنیم امپراطور رو بیاریم
  • بدون نام IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
    این امپراطور شما هم که به قول سفارتی (( مقوا )) از اب در امد داداش!!! ولی دمش گرم که یک ایرانی پیدا شد که بتواند این چشم بادامی ها را سرکیسه کند و تیغ بزنه!! البته در این مورد خوب توانسته انها را دو دره بکنه و اخرش هم حتی رده هشتم هم نیاره!! خیلی شاهکار کرده والا!!!!!!
  • ارمان IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
    120 8
    فقط افشین امپراطور
  • بابک IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
    118 4
    شیمیزو اس-پالس در غیاب یاماموتو، اونو و لیونبرگ سه بازیکن اصلی خود در آخرین بازی جی لیگ مقابل گامبا اوزاکا یکی از تیم های قدرتمند این فصل 3 بر 1 شکست خورد تا در نهایت در رده دهم جدول قرار گیرد.افشین قطبی در مصاحبه ای گفته بود برای قهرمانی در جی لیگ برنامه 3 ساله دارد، امیدوارم با خرید بازیکنان خوب نقاط ضعف تیم برطرف شود و فصل بعد شیمیزو را در رده های بالای جدول ببینیم.البته هنوز جام امپراطوری برای شیمیزو باقی مانده و شنبه 2 هفته آینده در مرحله یک هشتم مقابل جف یونایتد تیم هشتم جی لیگ 2 قرار میگیرد. شیمیزو با پیروزی در این دیدار در مرحله یک چهارم نهایی مقابل تیمی از جی لیگ 1 قرار میگیرد. تیم مقابل شیمیزو، برنده بازی وگالتا سندای برابر سرزو اوزاکا خواهد بود.
  • بابک IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
    142 5
    درسته نتایج این فصل نسبت به فصل قبل ضعیف تر بود ولی باید در نظر گرفت که شیمیزو نسبت به فصل قبل چند بازیکن اصلی خود را از دست داده بود و در ابتدای فصل مدیران این تیم برای ماندن در لیگ تیم را بستند و اگر مصدومیت اونو و قضاوت ناعادلانه داوران در این چند بازی آخر نبود شیمیزو در رده ششم یا هفتم قرار می گرفت. مهم اینه که با این شرایط هم هواداران و مدیران از افشین قطبی راضی هستند.
  • پوریا IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
    309 5
    نظر هوادار باشگاه شیمیزو درباره «افشین قطبی» «قطبی تیمی را گرفت که در پایان سال ۲۰۱۰ بیش از نیمی از بازیکنان و بیشتر گروه مربی‌گری‌اش را از دست داده بود٬ اما او آرام آرام تیمش را جمع و جور کرد. او حمایت هواداران را دارد و اغلب ما از مسیری که تیم طی میکند٬ راضی و خشنود هستیم. البته در کنار نقاط قوت٬ نقاط ضعفی هم هست و ما هنوز از محصول نهایی و کامل خیلی دوریم٬ اما همین بازی اخیر با ناگویا مثال خوبی بود که ما چطور میتوانیم بازی کنیم. قطبی سال بعد هم سرمربی خواهد بود و اگر تصمیم با من باشد٬ سال بعدش هم سرمربی است. او بازیکنان خوبی به تیم آورده و ما سال بعد میتوانیم با یکی دو تغییر دیگر فصل بعد را شروع کنیم.»