تعطیلی آموزش حضوری برخی از مدارس استان کرمان به علت بارش باران و برف

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: آموزش حضوری برخی از مدارس استان کرمان به علت بارش باران و برف شدید و آبگرفتگی معابر فردا دوشنبه هفتم بهمن تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می شود.

مهران باهری با اعلام این خبر در گفت‌وگو با خبرگزاری خبرآنلاین گفت: فردا دوشنبه هفتم اسفند ماه جاری مدارس شهر کرمان در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می‌شود.
وی از تعطیلی آموزش حضوری در تمامی دوره تحصیلی در شهرستان کوهبنان خبر داد و افزود: در پی بارش برف و باران و احتمال یخ زدگی معابر، آموزش حضوری مدارس منطقه فیض آباد، بخش کوهساران و روستاهای خورند، ریحان، بغیجان از توابع شهرستان راور در روز دوشنبه هفتم اسفند تعطیل شد و آموزش از طریق مجازی پیگیری می شود.
باهری از تعطیلی آموزش حضوری مدارس دوره ابتدایی شهرستان زرند نیز خبر داد و بیان کرد: مدارس مناطق دشتخاک و سربنان از توابع این شهرستان نیز در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل اعلام شد.
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان از تعطیلی مدارس دوره ابتدایی و متوسطه اول شهرستان رفسنجان و تعطیلی مدارس بخش سرچشمه در تمامی دوره‌های تحصیلی خبر داد.
46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1877163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =