دبیرکل جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان: با یک جریان زر و زور و تزویر روبرو هستیم که در کمین مردم است

دبیر کل حزب توسعه و آزادی استان کرمان گفت: هشدار می‌دهم ما امروز که در حال رقابت در انتخابات هستیم با یک جریان زر و زور و تزویر روبرو هستیم، به راستی این کرسی مجلس چقدر ارزش دارد که افرادی میلیاردها برای آن خرج می‌کنند و در واقع شاهد تخلفاتی در عرصه انتخابات و بین برخی کاندیداها هستیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدرضا نژادحیدری در مراسم جشن نیمه شعبان بیان داشت: در آستانه یک انتخابات که از بسیاری جهات مهم است هستیم.
وی به انتخابات شهردار توسط شورای شهر منتخب سال ۹۶ اشاره کرد و افزود: شهرداری انتخاب شد که وقتی به گذشته نگاه می‌کنیم می‌بینیم عملکرد بسیار خوبی در مقایسه با شهردار فعلی داشته است.
دبیر کل حزب توسعه و آزادی استان کرمان گفت: هشدار می‌دهم ما امروز که در حال رقابت در انتخابات هستیم با یک جریان زر و زور و تزویر روبرو هستیم به راستی این کرسی مجلس چقدر ارزش دارد که افرادی میلیاردها برای آن خرج می‌کنند.
وی افزود: هشدار می‌دهم امروز تخلفاتی که در عرصه انتخابات وجود دارد انتخابات را از مسیر عادی خارج کرده اگر وضعیت به همین منوال باقی بماند در آینده هیچ شخصیت واجد صلاحیت و هیچکدام از نخبگان شهر کرمان حاضر نیستند وارد این عرصه شوند چون در این عرصه پول مدیریت می‌کند و حرف اول را می‌زند.
نژادحیدری خطاب به مردم کرمان و راور تصریح کرد:اگر امروز از فساد، رانت‌خواری و عدم تغییر ناراضی هستید انتخاب شما علیزاده و عرب‌نژاد باشد ما حتما نسبت به رقبای دیگر در ستاد خود از امکانات مالی کمتری برخوردار هستیم اما با صداقت و سلامت وارد این عرصه شدیم.
وی افزود: نمی‌دانم در کرسی مجلس چه چیز نهفته است که افرادی سال‌هاست به آن چسبیده‌اند لذا امروز اگر این مردم مشکل دارند به واسطه حضور شما در کرسی‌های نمایندگی مجلس است شما نماینده کمیسیون اقتصادی در تصمیمات کلان اقتصادی دخالت دارید شما در مالیاتی که مردم دارند نقش دارید شما نمی‌توانید ادای اپوزسیون را برای مردم کرمان در بیاورید اگر می‌خواهید به مردم خدمت کنید پس از این مدت طولانی ار صحنه سیاست کنار بروید.
نژادحیدری یادآور شد: مردم کرمان مراقب باشید زر، زور و تزویر در کمین شماست امروز اگر حرکتی نکنید و منفعل باشید فردا دیگر دیر است و غبطه می‌خورید.
دبیر کل حزب توسعه و آزادی استان کرمان خاطرنشان ساخت: افرادی که از برخی شرکت‌ها پول وارد انتخابات می‌کنند بعد از رفتن به مجلس چگونه می‌خواهند این پول را جبران کنند.
وی افزود: تحقیق کنید بپرسید،کسی که می‌گوید آب را به خانه‌های شما می‌آورم، این پروژه مدت‌هاست که در حال انجام است نباید اجازه دهید فردی از نجابت شما سواستفاده کند و اقداماتی که مجموعه حاکمیت، دولت‌ها و شرکت‌ها انجام داده‌اند را به نام خودش سند بزند این خطرناک‌ترین اتفاقی است که می‌افتد.
نژادحیدری گفت: ما امروز افرادی به عنوان نماینده داریم که اگر پست نمایندگیشان را بگیرید ممکن است از گرسنگی بمیرند چون توانایی ایجاد شغل برای خودشان را ندارند و مدعی ایجاد شغل برای مردم هستند.
وی تصریح کرد: امروز روز آزمون است سعی کنید با دقت و تحقیق انتخاب کنید فریفته وعده‌های فضایی و متوهمانه برخی نامزدها نشوید اجازه ندهید از عدم اطلاع شما سواستفاده شود، افرادی که امروز در شهر کرمان ادعاهای زیادی دارند در جایی که قبلا نماینده بودند بپرسید در جایی که مسئولیت داشتند چه وضعیتی دارند همان شهری که ادعا کردند آباد شده مردم در فقر و تنگدستی به سر می‌برند.
۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1877576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =