۲ نفر
۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸
شعار استقلالی‌ها علیه علی خطیر

هواداران استقلال که اتفاقات رخ داده بین مدیرعامل و سرمربی این تیم ناراحت بودند، علیه علی خطیر شعار دادند و خواستار جدایی وی از باشگاه استقلال شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیدار دو تیم استقلال تهران و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۷:۱۵ و از هفته هجدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. حاشیه های قبل از این دیدار را در زیر خواهید خواند:

* به گزارش مهر؛ امید نورافکن و محمد دانشگر به هنگام ورود به زمین برای گرم کردن از سوی هواداران استقلال مورد تشویق قرار گرفتند اما سیاوش یزدانی که برای استقلال بازی کرده بود مورد حمایت هواداران قرار نگرفت.

* نورافکن و دانشگر با دیدن بازیکنان استقلال در تونل ورزشگاه با آنها خوش و بش کردند.

* مهدی هاشمی نسب که چند جلسه ای استقلال را همراهی نکرده بود به محض ورود به زمین مورد تشویق هواداران قرار گرفت و آنها او را یک استقلالی متعصب خواندند.

* بارش برف و سرمای شدید باعث شده بود تا هواداران دو تیم به زیر سکوها رفته تا از بارش برف در امان بمانند.

* سرمربی استقلال مورد تشویق هواداران استقلال قرار گرفت.

* پیام نیازمند به هنگام دیدن حسینی دروازه بان استقلال، او را در آغوش گرفت و آنها لحظاتی با یکدیگر به طور اختصاصی صحبت کردند.

* حدود ۱۰۰ تن از هواداران سپاهان در ورزشگاه حاضر بودند و به تشویق تیم خود می پرداختند.

* رامین رضائیان، شهریار مغانلو و فرشاد احمد زاده که سابقه حضور در پرسپولیس را دارند از سوی طرفداران استقلال هو شدند.

* مورایس سرمربی سپاهان چند لحظه به کنار زمین آمد تا از نزدیک شاهد تمرین بازیکنانش باشد اما به علت سرما و بارش برف به سرعت به رختکن رفت.

* مهدی هاشمی نسب از بازیکنان استقلال خواست تا با تمام توان شان بازی کنند تا بتوانند سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنند.

* هواداران استقلال از پیام حیدری داور این دیدار خواستند که قضاوت عادلانه داشته باشد تا حق استقلال ضایع نشود.

* هواداران استقلال به نبود سیستم VAR در این دیدار معترض بودند و اعتقاد داشتند باید در این دیدار حساس این سیستم وجود داشت تا مثل بازی های گذشته حق استقلال تضییع نگردد.

* ماشاریپوف و سیلوا از سوی هواداران تشویق شدند. با اینکه یامگا در ورزشگاه نبود اما هواداران استقلال برای او آرزوی سلامتی کرده و از این بازیکن حمایت کردند.

هواداران تیم فوتبال استقلال که از اتفاقات این باشگاه و اختلاف مدیرعامل و سرمربی تیم ناراحت بودند ضمن حمایت از جواد نکونام علیه علی خطیر شعار دادند و خواستار رفتن او از استقلال شدند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1877946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =