خرید نهال گردو با قیمت ۸۰ هزار تومان «نهالستان پالیز»

یکی از سرمایه‌گذاری‌های امن و بدون ریسک سرمایه‌گذاری در صنعت کشاورزی است. از درختان تجاری برای کاشت در مزارع که باردهی آنها تضمین شده است، باید به خرید نهال گردو اشاره کرد.

در این مطلب قصد داریم «خرید نهال گردو لیبل دار نهالستان پالیز» را شرح داده و منحصر به فردترین نهال گردو را به شما معرفی کنیم که در آخرین روزهای سال با تخفیف ویژه‌ای به کشاورزان عرضه می‌شود، تا باغداران با کمترین سرمایه ممکن، سال جدید را برای احداث باغ گردو مدرن و حرفه‌ای آماده سازی کنند. شاید قابل باور نباشد، ولی نهال گردو ژنوتیپ پالیز به همراه کارت گارانتی و لیبل رسمی از وزارت جهاد کشاورزی، تنها با قیمت ۸۰ هزار تومان عرضه می‌شود، اگر مشتاق کسب اطلاعات بیشتر هستید، در ادامه مقاله همراه ما باشید.

دلایل و توجیهات اقتصادی برای خرید نهال گردو ژنوتیپ پالیز تیپ ۹

از مهم‌ترین دلایل و توجیهات اقتصادی برای خرید نهال گردو ژنوتیپ پالیز تیپ ۹ باید به روش تکثیر آن اشاره کنیم. منظور از پیوند ژنوتیپ برای درخت گردو این است که با استفاده از تکنیک‌های پیوند، قسمت‌هایی از یک گیاه با ژنوتیپ مطلوب و ویژگی‌های خاص (پیوندک) برای پیوند به درخت گردو پایه استفاده می‌شود. این کار باعث انتقال ویژگی‌های موردنظر از گیاه منبع به گیاه پذیرنده می‌شود. از ویژگی بارز نهال ژنوتیپ‌ باید به باردهی بالای آن اشاره کنیم، به طوری که در یک هکتار زمین قادر است ۱۶ تن میوه گردوی خشک را تولید کند، ولی دلایل باردهی بالای درخت ژنوتیپ کانادایی چیست:

  • مقاومت به بیماری‌ها: درخت‌ گردو کانادایی با ژنوتیپ مقاوم به بیماری‌ها می‌توانند از بیماری‌های مختلف مانند قارچ‌ها و باکتری‌ها محافظت کرده و عمر درخت را افزایش دهند. مهم‌ترین دلیل افت باردهی درختان، بیماری‌ها و انواع آفاتی است که تاثیر منفی بر قدرت باردهی آنها می‌گذارد.
  • تناسب اندامی: درختان ژنوتیپ بهترین شکل و ساختار را برای تولید محصولات دارند، رشد این درختان به صورت جانبی است هرچه شاخه‌های جانبی بیشتر رشد کند قدرت باردهی درخت افزایش می‌یابد.
  • عملکرد بالا: درختان ژنوتیپ کانادایی سیستم ذخیره سازی انرژی بهتری دارند، این درختان به خاطر ریشه زایی قوی و جذب رطوبت و مواد غذایی در فصل زمستان و ذخیره انرژی، قادر هستند در فصل بهار عملکرد بالایی از خود نشان دهند.
  • مقاومت به شرایط نامناسب: خشکی هوا، تنش‌های رطوبتی، تنش‌های کم آبی، گرمای زیاد تاثیری بر باردهی درخت گردو نمی‌گذارد.

خرید نهال گردو با قیمت ۸۰ هزار تومان «نهالستان پالیز»

۹+۱ ویژگی طلایی نهال گردو ژنوتیپ پالیز تیپ ۹

نهال‌های گردوی ژنوتیپ کانادایی شامل ویژگی‌ها و خصوصیاتی هستند که آنها را از سایر ارقام متمایز می‌کنند. برخی از ویژگی‌های بارز نهال گردو ژنوتیپ کانادایی عبارتند از:

  1. مقاومت به سرما: نسبت به سایر ارقام، نهال‌های گردوی ژنوتیپ کانادایی دارای مقاومت به سرما و یخبندان بیشتری هستند. این درخت تا دمای منفی ۴۰ درجه در فصل زمستان و منفی ۵ درجه در زمان گلدهی را تحمل می‌کند.
  2. عملکرد بالا: ارقام ژنوتیپ‌، معمولاً توانایی تولید محصول با عملکرد بالا را دارند. باردهی درخت ژنوتیپ پالیز در یک هکتار زمین ۱۶ تن گردوی خشک است.
  3. مقاومت به بیماری‌ها: نهال‌های گردوی ژنوتیپ کانادایی به بیماری‌ها و آفات مختلف مقاوم هستند.
  4. جثه درخت: جثه درختان کانادایی در طول رشد حداکثر ۵ متر است بنابراین کشاورزان به راحتی می‌توانند از درختان نگهداری کنند، عملیات هرس، محلول پاشی، کود پاشی و سمپاشی درخت گردوی پایه کوتاه بسیار آسان و کم هزینه است.
  5. رشد سریع: نهال‌های گردوی ژنوتیپ کانادایی دارای سرعت رشد بالا و بالندگی زودرس هستند. یک سال پس از کاشت اولین باروری را شروع کرده و از سال پنجم باردهی اقتصادی آغاز می‌شود.
  6. تاخیر در شکوفایی: این ارقام دیرگل هستند و این ویژگی می‌تواند آنها را در برابر آسیب‌های ناشی از سرما و یخبندان محافظت کند.
  7. مقاومت به خشکی: نهال‌های گردوی ژنوتیپ کانادایی دارای مقاومت به شرایط خشکی و کم‌آبی بیشتری هستند.
  8. مقاومت به شوری: نهال گردو کانادایی نسبت به شوری خاک و آب مقاوم هستند.
  9. مقاومت به باد: تنه و پوسته این گیاهان نسبت به تندبادها و طوفان‌ها مقاوم هست.
  10. کیفیت محصول: این ارقام معمولاً محصولات با کیفیت بسیار بالا و خوشمزه تولید می‌کنند. میوه آنها نیمه کاغذی و درشت هست.

خرید نهال گردو با قیمت ۸۰ هزار تومان «نهالستان پالیز»

فرصتی استثنایی تا ۲۰ اسفند ماه برای خرید نهال گردو

کشاورز عزیز، آیا می‌دانستید که بیستم اسفند ماه زمانی مناسب برای خرید نهال گردو است؟ با اینکه این فرصت بسیار کم، اما بسیار ارزشمند است! در حالی که در بهمن ماه قیمت نهال گردو ژنوتیپ، ۱۲۰,۰۰۰ هزار تومان بود؛ ولی در سال جاری برای رفاه حال کشاورزان عزیز نهال گردو با تضمین دو ساله، کارت سلامت، کارت گارانتی و لیبل رسمی از وزارت جهاد کشاورزی تنها با قیمت ۸۰ هزار تومان عرضه می‌شود، البته دو شرط مهم برای خرید تخفیف‌دار نهال گردو وجود دارد:

  • شرط اول: حداقل خرید ۱۰۰ نهال گردو با بهترین کیفیت و قیمتی که هر کشاورزی را متقاعد می‌کند!
  • شرط دوم: فروش تا ۲۰ اسفند ماه ادامه دارد. پس از آن، این فرصت بی‌نظیر را از دست ندهید!

با خرید نهال گردو، شما به تولید محصولی عالی و بهره‌وری بیشتر دست خواهید یافت. در این فصل بهترین زمان برای شروع یک باغ گردوی پربار است. با تأمین نهال گردو تا بیستم اسفند ماه، می‌توانید به زمینه ایجاد یک باغ موفق و سودآور نزدیک شوید. پس از خرید نهال گردو، هر روز شاهد رشد و توسعه باغ خود خواهید بود. در صورتی که بستر باغ خود را برای کاشت نهال گردو آماده نکرده‌اید، می‌توانید در این فرصت محدود نهال گردو را پیش خرید کرده و آن را در انبار نهالستان سیو کرده و زمانی که زمین خود را آماده کردید از کارشناسان بخواهید تا نهال‌ها را برای شما ارسال کنند، برای خرید نهال در تمام نهالستان‌های ایران مانند نهالستان قم و تهران، شیراز، تبریز و ... می‌توانید با جستجوی کلمه نهالستان به فروشگاه‌های اینترین مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید.

خرید نهال گردو با قیمت ۸۰ هزار تومان «نهالستان پالیز»

قبل از خرید نهال گردو لیبل دار از نهالستان پالیز بهتر است این نهالستان را به خوبی برای شما معرفی کنیم، نهالستان‌ نزدیک به یک قرن تجربه در تولید و تکثیر نهال گردو ژنوتیپ پیوندی دارد و تحت نظارت وزارت جهاد کشاورزی بوده و گواهینامه‌های رسمی و معتبر خود را از این نظارتخانه دریافت کرده است. تمامی محصولات عرضه شده در نهالستان دارای کارت گارانتی و کارت قرنطینه هستند همچنین کارشناسان این مرکز در دسترس بوده و کشاورزان به راحتی می‌توانند با تماس تلفنی یا به صورت آنلاین با کارشناسان در ارتباط بوده و مشاوره لازم را برای خرید نهال و شرایط نگهداری از آنها را دریافت کنند.

خرید نهال گردو با قیمت ۸۰ هزار تومان «نهالستان پالیز»

کلام آخر

خرید نهال گردو با قیمت ۸۰,۰۰۰ تومان، بسیار مهم و ضروری است. زیرا استفاده از نهال‌هایی که دارای برچسب و لیبل رسمی از وزارت جهاد کشاورزی هستند، می‌تواند به بهبود کیفیت و عملکرد محصولات کشاورزی و باغبانی کمک کند. باغداران شهر مشهد برای خرید نهال از جهاد کشاورزی مشهد با کارشناسان پالیز نهال در ارتباط باشد. خرید نهال لیبل‌دار، یعنی اطمینان از اصالت و کیفیت نهال گردو و کاهش ریسک‌های مرتبط با بیماری‌ها و آفات؛ از این رو، انتخاب و خرید نهال گردو لیبل‌دار تضمین کننده سرمایه اولیه کشاورز برای احداث باغ گردو هست.

وب سایت: bartarnahal.ir

تماس با پالیز نهال:

09144501007 – 09144501008

09144501003– 09144501009

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1878207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =