محسن رضایی کجا رأی خود را به صندوق انداخت؟ /توصیه زودهنگام عضو دفتر رهبری به برندگان انتخابات ۱۴۰۲

محسن رضایی و عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در پای صندوق های رأی حضور یافتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محسن رضایی، رئیس دبیرخانه شورای‌ عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، با حضور در حسینه ارشاد رأی خود را به صندوق انداخت.

محسن رضایی کجا رأی خود را به صندوق انداخت؟ /توصیه زودهنگام عضو دفتر رهبری به برندگان انتخابات ۱۴۰۲

کسانی که پای صندوق حضور پیدا نمی‌کنند باید بگویند چرا نیستند

بنابر گزارش ایسنا، مهدی فضائلی صبح امروز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ پس از انداختن رای خود به صندوق در مسجد قدس، در پاسخ به این سوال که چرا در دقایق اولیه در انتخابات شرکت کرده است، اظهار کرد: فکر می‌کنم کسانی که احیانا پای صندوق حضور پیدا نمی‌کنند، باید بگویند چرا نیستند. خیلی روشن است که این یک کار ملی و دفاع و پاسداری از یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی افزود: در شرایط فعلی هم به نظرم توجه به این نکته مهم است که ما حدود ۴ ماه است که جنایات رژیم صهیونیستی را در غزه شاهدیم و مردم ما یک همدردی خیلی عمیقی را با مردم غزه و مجاهدان جبهه مقاومت از خودشان بروز دادند. گمان می‌کنم که این حضور و این مشارکت بدون تردید باعث خشنودی مجاهدان حزب‌الله، حماس، نیروهای انصارالله، حشدالشعبی و همه کسلانی که در جبهه مقاومت مشغول مبارزه با رژیم هستند، می‌شود، همینطور مردم غزه و لبنان. از آن طرف موجب خشم و غضب رژیم صهیونیستی . فکر نمی‌کنم کسی در ایران باشد که بخواهد از خشنودی این دوستان و غضب آن جنایتکاران و سفاکان صهیونیستی امتناع کند.

فضائلی در پاسخ به این سوال که پیام شما به مسئولینی که قرار است انتخاب شوند چیست؟ گفت: توجه داشته باشند همه مردمی که دارند رای می‌دهند، امانتی را به آنها می‌سپارند پس امانت‌دارهای خوبی باشند و از این مسئولیتشان به درستی صیانت و پاسداری کنند و دینی که به گردن موکلین خودشان دارند به خوبی ادا کنند.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1878861

برچسب‌ها