محسن رضایی: مردم ناکارآمدی‌ها را گوشه چشم می‌گذارند و رای می‌دهند/ دهقان: حضور در انتخابات «نه» بزرگ به دشمنان است

عضو مجمع و دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: مردم ایران فداکار هستند و از رای خود نمی گذارند و برای عزت و اقتدار ایران امروز حتما به میدان می آیند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محسن رضایی عضو مجمع و دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در حاشیه رای گیری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رای دادن در انتخابات در واقع رای دادن اول به ایران و بعد به مردم و به نظام است.

آنگونه که تسنیم روایت کرده، وی با بیان اینکه رای دادن مردم بسیار قیمتی است چراکه سرنوشت ۴ سال کشور تعیین می‌شود، گفت: این رای دادن حق مردم است و مردم نباید این حقشان را از دست بدهند.

رضایی خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم که انتخابات مانند سالهای قبل پرشور برگزار شود و مردم رای به ایران و نظام را در صندوق های رای بریزند.

عضو مجمع و دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه هنگامی که مردم از وضعیت اقتصادی و معیشتی گلایه مند هستند، چرا باید رای بدهند، گفت: وقتی مردم از فرزندانشان برای ایران و اسلام فداکاری می کنند امروز هم این ناکارامدی ها را فعلا گوشه چشم می گذارند و برای سربلندی ایران رای می دهند.

وی در پایان تاکید کرد: مردم ایران فداکار هستند و از رای خود نمی گذارند و برای عزت و اقتدار ایران امروز حتما به میدان می آیند.

مردم امروز حماسه بزرگی را رقم می‌زنند

همچنین ،حسین دهقان رئیس بنیاد مستضعفان صبح امروز در حاشیه‌ی حضور در حسینیه جماران و شرکت در انتخابات، طی سخنانی بیان کرد: امروز روز تاریخ‌ساز و تعیین‌کننده برای ملت ماست؛ مردم ما حماسه بزرگی را در لبیک به پیام رهبر انقلاب رقم خواهند زد.

وی افزود: مردم ما به آن‌چه دشمنان و بدخواهان علیه این رویداد بزرگ تبلیغ کردند و مردم را از حضور بازخواندند، یک «نه» بزرگ به خواسته آن‌ها می‌گویند.

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: امیدواریم مجلس قوی شکل بگیرد و برای فردای کشور اهمیت دارد و در حل مشکلات مردم کمک‌کار باشد.

۲۱۹۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1878906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =