طحان نظیف: تاکنون تخلفی گزارش نشده است /بازدید اعضای شورای نگهبان از ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات

تعدادی از اعضای حقوقدان شورای نگهبان از ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات در شورای نگهبان بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز -جمعه ۱۱ اسفند -۱۴۰۲ درحال برگزاری است.

بنابر گزارش ایسنا، صبح جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ سیامک ره‌پیک عضو حقوقدان و قائم مقام دبیر شورای نگهبان و خیرالله پروین و غلامرضا مولابیگی از دیگر اعضای حقوقدان شورای نگهبان با حضور در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات در شورای نگهبان از روند نظارت بر انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بازدید کردند.

تاکنون تخلفی گزارش نشده است

همچنین هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در گفتگویی بیان کرد: از ابتدای صبح فرآیند رای گیری آغاز شده و عزیزان ما در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات، قبل از آغاز رای گیری هماهنگی های لازم را انجام دادند. طبیعی است که در ابتدای صبح بعضی از اشکالات جزئی وجود داشته باشد که پس از دریافت گزارش ها، تلاش شد همان ایرادات اندک نیز برطرف شود.

وی ادامه داد: تاکنون تخلف خاصی گزارش نشده است. مردم می توانند از طریق سامانه مردم ناظر تخلفات احتمالی را با مستندات ارسال کنند و عزیزان در ستاد انتخابات این موارد را پیگیری می کنند و هر نکته ای باشد برطرف می‌شود.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1878908

برچسب‌ها