اقدام عجیب علی خطیر؛ مذاکره با مجیدی برای حضور در استقلال!

فرهاد مجیدی برنامه‌ای برای بازگشت به فوتبال ایران ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کار فرهاد مجیدی با الاتحاد الکبا به پایان رسید تا دوباره حرف و حدیث‌ها پیرامون بازگشت این چهره به استقلال به گوش برسد.

به گزارش فرهیختگان، این در حالی است که طبق شنیده‌ها، علی خطیر، مدیرعامل آبی‌ها، در اقدامی دور از ذهن، در نیم‌فصل رقابت‌ها در حالی که تیم تحت مدیریتش با هدایت نکونام در صدر جدول لیگ برتر قرار داشته، با فرهاد مجیدی برای سرمربیگری در استقلال به مذاکره پرداخته تا این چهره را جایگزین نکونام کند اما مجیدی در واکنش به این پیشنهاد، پاسخ منفی خود را به مدیرعامل استقلال اعلام کرده است.

نکته قابل توجه اینکه درباره وضعیت فرهاد مجیدی که خبر برکناری این چهره روز گذشته از سوی باشگاه اماراتی اعلام شد، این‌طور شنیده می‌شود که وی در امارات ماندگار شده و برنامه‌ای برای سفر به ایران ندارد. همچنین مجیدی در پیامی به نکونام اعلام کرده تمایلی برای بازگشت به استقلال ندارد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1879463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
    0 0
    خائن ترین فرد باشگاه یعنی علی خطیر،بخاطر همینه نکونام میجنگه باهاش
  • ناشناس IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
    0 0
    دروغ سیزده به در سال ۱۴۰۳ مبارکککککک🤣🤣🤣🤣
  • رضا IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
    0 0
    این آقا رو دیگه باید ترمزش کشید ، پاشو از گلیمش بیشتر گذاشته و تیم رو به حاشیه برده .
  • احمد US ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
    0 0
    خوب شد مجیدی استعفا دادوالان کسایی که از حسرت تیم نکونام دارن میمیرن روزنه امیدی باشه که بخوان ذهن سرمرلی ابی ها رو بهم بریزن ولی زهی فکر باطل اول اینکه استقلالی شرف داره وفرهاد رو همه میشناسند ومیدونن عاشق استقلال وبراش تنها موفقیت استقلال مهم است فرق نمیکنه خودش باشه یا جواد نکونام اینکه علی خطیر رفته سراغ فرهاد بعیده اگه اینکار رو کرده باشه دقیقا دنبال پایین کشیدن استقلال وحتما فرهاد تو کاسش گذاشته چون فرهاد مجیدی اسطوره تاج مرد تر از این کسایی که اسمشون استقلالی ولی بلفرض که رفته باشه فرهاد باشرف تر از این حرفهاست وقتی داره میبینه استقلال با جواد نکونام بهترین روزای خوبش رو داره وبکوری چشم اونهایی که برای فرهاد هم حاشیه ها درست کردن ولی نهایت قهرمان شد بامید خدا استقلال سالها باجواد نکونام خواهد درخشید
  • US ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    0 0
    با نامردی کسی به جایی نرسیده یک کارگر یا بنا روی کار کسی که نیمه کاره هست نمی رود چون مرام و مردانگی دارد