انتصاب سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل ورزش وجوانان چهارمحال وبختیاری

محمود سلیمی طی حکمی رسول غلامی را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی ورزش وجوانان استان ، محمود سلیمی طی حکمی رسول غلامی را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری منصوب کرد.

در بخشی از این حکم ضمن تاکید بر ارتباط موثر با جوانان به عنوان سرمایه های نظام اسلامی آمده است: انتظار می‌رود با سرلوحه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نسبت به افزایش مشارکت اجتماعی جوانان، گسترش و بهره گیری از ظرفیت سازمان های مردم‌نهاد، شناسایی راهکارهای اجرای سیاست های حوزه ازدواج و تعالی خانواده اقدام نمایید.

سلیمی همچنین بر لزوم رصد موانع و مشکلات جوانان در حوزه های مختلف از طریق ستاد ساماندهی امور جوانان تاکید و ایجاد عدالت اجتماعی در تمامی شهرستان ها را از ملزومات این حوزه برشمرده است.

رسول غلامی از فعالین مسائل فرهنگی، اجتماعی و رسانه در استان، معاون سابق فرهنگی و امور جوانان، رئیس گروه مشارکت های اجتماعی جوانان، رئیس گروه فرهنگی، مدیر عامل و سردبیر خبرگزاری برنا و بیش از 15 سال سابقه در حوزه های اجتماعی، رسانه و روابط عمومی را در پرونده کاری خود دارد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1879846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =