مردم با بصیرت افتخار دیگری برای کشور رقم زدند

استاندار قزوین گفت: مردم با بصیرت و ولایتمدار ایران در انتخابات آبرو و افتخار دیگری برای ایران و کشور پر افتخار و نظام رقم زدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین در آئین تکریم و معارفه فرمانده تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) استان قزوین که با حضور سردار محمدتقی اصانلو معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه امام حسن (ع) نیروی زمینی سپاه و تعدادی از مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، اظهار کرد: در انتخابات، مردم با بصیرت و و ولایتمدار ایران، آبرو و افتخار دیگری برای ایران و کشور پر افتخار و نظام رقم زدند و یکبار دیگر توطئه ها و نقشه های دشمن نقش بر آب شد.

وی افزود: دشمنان تمام تلاش خود را برای ایجاد چالش در دو حوزه مشارکت و امنیت انجام دادند ولی با حضور با شکوه مردم و تلاش دست اندرکاران امنیت از جمله سپاه پرافتخار تمامی توطئه ها خنثی شد.

اعلایی گفت: شواهد و آمار به دست آمده نشان دهنده این است که انتخابات در سراسر کشور به صورت‌ باشکوه و با کیفیت انجام شده است که امیدواریم منجر به پیشرفت و توسعه کشور شود.

استاندار قزوین اضافه کرد: یکبار دیگر از تلاش تمامی کسانی که در برگزاری انتخابات نقش آفرینی کردند تقدیر و تشکر می کنم و امیدواریم منتخبین بتوانند به بهترین شکل ممکن خدمت رسانی کنند.

در این مراسم از خدمات سردار افروزی فرمانده سابق تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) قزوین تقدیر و سرهنگ محمودی به عنوان فرمانده جدید تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) معرفی شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1879941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =