کمپین مشترک تارا و لیمومی؛ رسیدن به وزن ایدئال، این بار با 90% تخفیف!

همزمان با شروع سال جدید، لیمومی تصمیم گرفته است با همکاری مجموعه «تارا»، رژیم‌های غذایی را در دسترس افراد بیشتری در سراسر ایران قرار دهد.

همه ما حداقل یکبار به داشتن وزن و اندام ایدئال فکر کرده‌ایم، اما دلایل متفاوتی باعث شده تا رسیدن به این هدف را عقب بیندازیم. کمبود وقت، مشغله زیاد، ایده‌آل‌گرایی، اهمال‌کاری، بر وفق مراد نبودن اوضاع مالی و... باعث شده‌اند که رسیدن به وزن ایدئال فقط در حد یک هدف در ذهن ما باقی بماند و به مرحله اجرا نرسد.

مسئولیت اجتماعی تارا و لیمومی؛ از تارا اعتبار بگیر، از لیمومی رژیم!

اگر دغدغه شما در راه رسیدن به وزن و اندام ایدئال دغدغه مالی است، پس خیالتان راحت! این بار نیازی نیست دغدغه هزینه رژیم را داشته باشید. مجموعه بزرگ «تارا» تصمیم گرفته است امسال به همه مردم ایران سلامتی عیدی دهد. تارا بعد از بررسی‌هایی که انجام داده، «لیمومی» را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین مجموعه‌های فعال در حوزه سلامتی انتخاب کرده تا «رژیم مزوبولیک لیمومی» را به شما عیدی دهد. فقط کافیست مراحل اعتبار سنجی کوتاه و ساده تارا را انجام دهید تا رژیم لیمومی رو با بیش از 90% تخفیف، هدیه ‌بگیرید.

مراحل دریافت رژیم لیمومی

کافیست اپلیکیشن تارا را نصب و سپس مراحل اعتبارسنجی را طی کنید. پس از دریافت اعتبار تارا، می‌توانید وارد سایت لیمومی شوید و رژیم‌تان را دریافت کنید.

برای شروع کلیک کنید.

دریافت رژیم مزوبولیک لیمومی، فرصتی است که تا آخر سال 1402 برای تمام شما هموطنان عزیز مهیا است. پس این فرصت را به هیچ عنوان از دست ندهید. همچنین اگر در اطرافیان خود فردی را می‌شناسید که دغدغه سلامتی و رژیم غذایی دارد، او را هم در جریان این فرصت ویژه قرار دهید.

با اعتبار؛ تارا

با احترام: لیمومی

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1880407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =