ماجرای کارت زرد جنجالی محمدحسین کنعانی‌زادگان

صحنه‌های داوری بازی پرسپولیس برابر فولادخوزستان در هفته نوزدهم لیگ برتر تبدیل به یکی از مهمترین اتفاقات این هفته از مسابقات لیگ شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تقریبا تمامی کارشناسان داوری متفق القول براین موضوع صحه گذاشتند که سیدرضا مهدوی، داور باتجربه بازی تیم‌های پرسپولیس و فولاد قضاوت راضی کننده‌ای در این مسابقه نداشت. بخصوص در صحنه‌ای که او با اخطارش به محمدحسین کنعانی‌زادگان داد، این مدافع کلیدی را از بازی شهرآورد محروم کرد.

ماجرای کارت زرد جنجالی محمدحسین کنعانی‌زادگان

به گزارش سایت فوتبال برتر، با این وجود محسن ترکی داور قدیمی فوتبال ایران که سابقه قضاوت در دربی تهران را هم دارد درباره این صحنه گفت:«من نمی‌توانم براساس این صحنه قضاوت کنم، چون کارت زرد می‌تواند به خاطر اتفاقات قبل یا بعد از این صحنه باشد. ممکن است اتفاقی افتاده باشد یا حرفی از سوی بازیکن زده شده که داور او را مستحق کارت زرد دانسته است.»

اما براساس اطلاعاتی که به خبرنگار سایت فوتبال برتر رسیده،‌ سیدرضا مهدوی این کارت را به خاطر خطای کنعانی‌زادگان روی شیمبا داده؛ نه اعتراض بعد از آن. مهدوی معتقد بوده کنعانی‌زادگان با زانو به پشت ران شیمبا ضربه زده است. اتفاقی که در تصاویر تلویزیونی که پخش شد قابل ملاحظه نبوده و اغلب کارشناسان این اخطار را حاصل اشتباه داور بازی دانسته‌اند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1882060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =