کمین القسام برای صهیونیست‌ها و درگیری با آن‌ها در داخل تونلی در خان‌یونس

گردان‌های عزالدین القسام (شاخه نظامی حماس) اعلام کرد مجاهدان این گردان‌ها با گروهی دیگر از نظامیان اشغالگر در داخل تونلی در شرق خان یونس درگیر شده و تلفاتی قطعی به آن‌ها وارد کردند.

به گزارش خبرآنلاین، گردان‌های عزالدین القسام (شاخه نظامی حماس) اعلام کرد خانه‌ای بمب‌گذاری شده را در منطقه بنی سهیلا در شرق خان یونس در جنوب نوار غزه پس از ورود گروهی از نیروهای پیاده ارتش رژیم صهیونیستی منفجر کرده و این نیروها را کشته و زخمی کرده است.

القسام همچنین تأکید کرد که مجاهدان این گردان‌ها با گروهی دیگر از نظامیان اشغالگر در داخل تونلی در این منطقه درگیر شده و تلفاتی قطعی به آن‌ها وارد کردند و یک نظامی یگان مهندسی را هم با شلیک گلوله به سرش به قتل رساندند.

به گزارش ایسنا، جنگ و نسل‌کشی ارتش جنایتکار رژیم صهیونیستی مقابل دیدگان جهانیان وارد ۱۵۶امین روز شده است و و ارتش اشغالگر صهیونیستی همچنان به جنایات وحشیانه خود علیه ملت فلسطین در مقابل دیدگان جهانیان ادامه می‌دهد و فعلا خبری هم از آتش‌بس نیست.

طبق اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، از آغاز جنگ در هفتم اکتبر گذشته تاکنون ۳۰۹۶۰ به شهادت رسیده و ۷۲۵۲۴ نفر دیگر زخمی شدند. هنوز هزاران نفر نیز مفقود و زیر آوار هستند.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1882889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =