هشدار دادستان شوش به اخلالگران نظم در چهارشنبه آخر سال

دادستان عمومی و انقلاب شوش به اخلالگران نظم در مراسم چهارشنبه آخر سال(چهارشنبه سوری) هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مسلم کرم الهی امروز دوشنبه ۲۱ اسفند، با اشاره به در پیش بودن مراسم چهارشنبه سوری، اظهار کرد: متاسفانه در سال های اخیر مراسم چهارشنبه سوری یا چهارشنبه آخر سال کارکرد سنتی خود را از دست داده، به شکلی که تعدادی هنجارشکن به اقداماتی دست می زنند که شادی مردم را به غم و عزا تبدیل می کند.


کرم الهی افزود: چنانچه افرادی مبادرت به اخلال در نظم و امنیت عمومی، ایجاد رعب و وحشت، استفاده و به کارگیری از سلاح های گرم ، ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم یا به نحوی از انحاء اقدام به تهیه، توزیع، خرید، فروش و استفاده از مواد محترقه آتش زا و منفجر نمودن آن نموده و یا این گونه موارد را در دسترس اطفال و مردم قرار دهند، در جهت حفظ نظم و برقراری امنیت و آسایش عمومی مردم و جامعه، با متخلفین و خاطیان و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه مطابق قانون برخورد و متخلفان تا پایان تعطیلات نوروزی بازداشت خواهند شد.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: همچنین مغازه هایی که اقدام به خرید، فروش و توزیع مواد محترقه نمایند، پس از شناسایی و احراز موضوع، مغازه یا واحد صنفی متخلفین تا پایان تعطیلات پلمب خواهند شد.

وی به خانواده‌ها توصیه کرده است نسبت به کنترل و مراقبت از نوجوانان و جوانان حساس بوده و با نظارت بیشتر بر رفتار و اقدامات آنها از بروز حرکات و رفتارهای پرخطر و استفاده از مواد منفجره و محترقه غیرمجاز و خطرساز جلوگیری کرده و مانع انجام برخی رفتارهای هنجارشکن شوند.

دادستان عمومی وانقلاب شوش در پایان تصریح کرد: مراجع قضایی ، امنیتی و انتظامی شوش با شادی و شور و نشاط اصولی مردم به هیچ وجه مخالف نمی‌باشند و تمامی اقدامات انجام شده از سوی آنان در راستای پیشگیری از وقوع جرم و صرفا جهت تامین آرامش بیش از پیش همشهریان است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1883251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =