نساجی یقه شمس آذر را گرفت

تیم فوتبال شمس آذر قزوین در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال خارج از خانه مقابل نساجی مازندران تن به شکست داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ در چهارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال کشور روز چهارشنبه ۲۳اسفندماه دو تیم نساجی مازندران و شمس آذر قزوین ساعت۱۹ چهارشنبه ۲۳ اسفندماه در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند که میزبان در حضور هواداران پرشوق خود موفق شد با یک گل نماینده قزوین را شکست دهد.

تک گل این دیدار را مهرداد عبدی در دقیقه ۶۸ به ثمر رساند.

شمس آذر که در نیم فصل دوم به واسطه از دست دادن مهره های کلیدی خود عملکرد سینوسی را از خود بجا گذاشته پس از کنار رفتن از جام حذفی با برد مقابل آلومینیوم اراک شرایط خود را بهبود بخشیده بود ولی دوباره با شکست در این دیدار دچار چالش شد.

نساجی‌چی‌ها هم که از امتیاز میزبانی بهره‌مند بودند از این فرصت به خوبی استفاده کردند تا پروسه فرار نساجی از قعر جدول شکل بگیرد.

شمس آذر با قبول این شکست ۲۵ امتیازی و در رده هشتم جدول رده بندی باقی ماند و نساجی هم با این پیروزی ۱۵ امتیازی شد تا با یک پله صعود بالای سر صنعت نفت آبادان در رده پانزدهم قرار گیرد.

در هفته بیست و یکم این رقابت‌ها شمس آذر روز یکشنبه ۲۷ اسفندماه ساعت ۱۹ در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین میزبان تراکتور تبریز خواهد بود و نساجی هم همین روز و ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف آلومینیوم این شهر خواهد رفت.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1884123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =