آبشار مصنوعی پارک ملت شهرکردبازسازی و ترمیم می‌شود

رئیس کمیسیون شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهرکرد گفت: آبشار پارک ملت از نمادهای اصلی این پارک است که چند سالی است به دلیل مشکلات فنی تعطیل شده که این مشکلات رفع و مبلمان پارک هم ترمیم خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، محمدرضا بیاتی رئیس کمیسیون شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهرکرد به همراه مسعود حبیبی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد با هدف بررسی وضعیت پارک مذکور برای بهره‌وری بهتر از فضاهای ایجاد شده در پارک ملت، از این محل بازدید کردند.

محمدرضا بیاتی افزود: رفع مشکلات این پارک با انجام عملیاتی از جمله ایجاد پارکینگ و توسعه معابر، تغییر مبلمان و بهینه کردن امکانات خدماتی میسر خواهد بود.

رئیس کمیسیون شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه روشنایی و نورپردازی پارک نیز اصلاح می‌شود، گفت: اگر فضاهای قسمت شمالی پارک که محل توقف کوتاه خودروها است تعریض و فضاهای مزاحم موجود برداشته شود، موقعیت مناسبی جهت توقف کوتاه و بهره‌گیری از چشم انداز ویژه پارک فراهم خواهد شد.

وی اظهار داشت: سرکشی از پارک‌های مختلف سطح‌ شهر در کنار مدیران شهرداری ادامه داشته و نکات ایمنی و فضاسازی مورد توجه قرار خواهد گرفت و در کمیسیون‌های تخصصی و شورای اسلامی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بیاتی افزود: پارک‌ها و بوستان‌های شهر برای پذیرش شهروندان عزیز و مسافران آماده خواهد شد، چراکه اقلیم شهر مسافر پذیر است و با بهبود شرایط پارک‌ها این مهمان نوازی تکمیل خواهد شد.

رئیس کمیسیون شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهرکرد اشاره کرد: مطالعات پارک ملت توسط مشاور انجام شده و اقدامات براساس طرح مصوب به مرحله اجرا خواهد رسید، نگاه کلی مدیریت‌ شهری براستفاده بهینه از امکانات موجود و تکمیل پارک‌ها و ایجاد بوستان‌ها در محلات سطح شهر خواهد بود.

https://media.khabaronline.ir/d/2024/03/14/4/6004939.jpg?ts=1710401980000

آبشار مصنوعی پارک ملت شهرکردبازسازی و ترمیم می‌شود

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1884163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =