امام جمعه موقت تهران کنترل هواپیمای پیشرفته جاسوسی امریکا بدست نیروهای مسلح را پاداش عزاداری‌های مردم در ایام سوگواری امام حسین (ع) و امداد غیبی پروردگار عنوان کرد.

 حجت‌الاسلام و المسلمين كاظم صديقي در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه تهران، گفت: آمريكايي‌ها هواپيمايي را با عنوان شكارچي نامرئي كه فوق‌ پيشرفته و رادارگريز است، با انواع امكانات به آسمان ايران فرستاده بودند، اما خداوند پاداش عزاداري‌ها را به ما داد و فقدان سردار تهراني‌مقدم كه با شهادت ايشان سنگري خالي شد، را براي ما جبران كرد.
 
وي هواپيماي آمريكايي را از پيشرفته‌ترين سلاح‌هاي جاسوسي اين كشور توصيف كرد و افزود: اين باز شكاري آمريكايي توسط شكارچي‌هاي ما شكار شد و اين اتفاق در ايام محرم و در سرزمين طبس واقع شد كه نوعي دلگرمي براي ملت به پا خواسته ماست.
 
صديقي ادامه داد: خون امام حسين (ع) در رگ امام خميني (ره) جريان داشت و اين موضوع به مقام معظم رهبري نيز در حد اعلا به ارث رسيده و به همه‌ي مردم و جوانان ما تزريق شده است؛ بنابراين ملت شجاع ايران از هيچ تهديدي نمي‌ترسند و اين مدد غيبي پروردگار به وضوح نشان مي‌دهد كه ملت ايران و نيروهاي مسلح سرافراز در صحنه‌ي دفاعي ايستاده‌اند، از هيچ قدرتي واهمه ندارند و جواب متجاوزان را مي‌دهند؟، بنابراين خدا نيز با آنها نصرت مي‌دهد.
 
امام جمعه موقت تهران در ادامه با اشاره به انفجارهاي به وقوع پيوسته در عراق، افغانستان و پاكستان در ايام عزاداري امام حسين (ع)، نيروهاي اشغالگر حاضر در اين كشورها را مسئول اين اقدامات توصيف كرد و گفت: اهل سنت از قديم به عزاداري‌هاي ائمه احترام مي‌گذاشتند، اما جنايتكاران و گروهي از سلفي‌ها و وهابي‌ها كه ساخته‌ي دست غرب هستند، اين عزاداري‌ها را به خاك و خون كشيدند.
 
وي با بيان اين‌كه اين انفجارها در كشورهايي واقع شده كه نيروهاي آمريكايي و اشغالگران در آن حضور دارند، يادآور شد: اين اقدامات بدون دخالت مستقيم يا غيرمستقيم آنها امكان‌پذير نيست و ما مي‌دانيم كه آنها باني ترورها و آدم‌كشي‌ها هستند، اما اين ضايعه را به امام زمان (عج)، ملت‌هاي آزاده و مردم عزادار اين كشورها تسليت مي‌گوييم.
 
حجت‌الاسلام و المسلمين صديقي همچنين با گراميداشت 16 آذر روز دانشجو، خواستار برگزاري پرشور اين حركت ضداستعماري و ضداستكباري در هر سال شد و افزود: در كودتاي ننگين 28 مرداد سال 32 معاون رييس‌جمهور وقت آمريكا براي تثبيت موقعيتش به ايران آمد، اما جمعي از دانشجويان غيور مقابلش ايستادند و به خاك و خون كشيده شدند.
 
وي همچنين از برگزاري مراسم سوگواري سيد و سالار شهيدان ابا عبدالله الحسين (ع) در دانشگاه‌ها توسط دانشجويان قدرداني كرد.
 
امام جمعه موقت تهران در ادامه تصويب طرح كاهش روابط با انگليس را مشتي بر دهان اين كشور و هديه‌ي مجلس به ملت ايران عنوان كرد و گفت: مجلس برخورد شجاعانه و حكيمانه‌اي با سفارت روباه پير استعمار انجام داد كه سوابق خيانتش به ملت، كشور و اسلام از ياد نمي‌رود.
 
صديقي يادآور شد: انگليسي‌ها هميشه به ما خيانت كرده‌اند و با وجود اين‌كه وقتش بود، در رفتارشان تجديدنظر كنند، اما در تحريم‌ها پيشگام شدند، آنها همچنين در فتنه 88 نيز معركه‌گردان بودند و سفارت اين كشور در صحنه حاضر بود.
 
وي همچنين به بيانات مقام معظم رهبري و توصيف ايشان از ويژگي‌هاي بسيج اشاره كرد و افزود: ايشان حركت بسيجي، مبارزاتي و مجاهدانه بسيجيان را در فرمولي ارائه كردند و ما اميدواريم همه‌ي بسيجيان اين رموز را كه از سوي پير و مرادشان و نايب امام زمان (عج) ارائه شده، جدي بگيرند.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 188430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =